don_salvatore87 Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Visst passar vissa bilar in från GTA 3 t ex Idaho, Esperanto, Moonbeam m m. Men erkänn att Firetruck inte passar in. GTA 3 utspelar sig i nuläget men Gta Vice City är ju 20 år tillbaks. Jag tror typ att Brandbilen är typ 1991-1998 års modell av HLM Firetruck Edition. Så hur kan dom sätta in en ny brandbil i ett spel som Utspelar sig i 80:talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Visst passar vissa bilar in från GTA 3 t ex Idaho, Esperanto, Moonbeam m m. Men erkänn att Firetruck inte passar in. GTA 3 utspelar sig i nuläget men Gta Vice City är ju 20 år tillbaks. Jag tror typ att Brandbilen är typ 1991-1998 års modell av HLM Firetruck Edition. Så hur kan dom sätta in en ny brandbil i ett spel som Utspelar sig i 80:talet! Det har dom väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Det har dom faktiskt. Annan färg på Brandbilen bara. Kolla själv den 9 November Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Visst passar vissa bilar in från GTA 3 t ex Idaho, Esperanto, Moonbeam m m. Men erkänn att Firetruck inte passar in. GTA 3 utspelar sig i nuläget men Gta Vice City är ju 20 år tillbaks. Jag tror typ att Brandbilen är typ 1991-1998 års modell av HLM Firetruck Edition. Så hur kan dom sätta in en ny brandbil i ett spel som Utspelar sig i 80:talet! 1989 - 1991, 2år!! OJJ!!! Dom har sakt att VC utspelar sej på 80-talet.... o 80-talet höll på till 1989 så brandbilarna blev nog inte så modärnare på 2år!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Nä men Don trodde nog att det skulle utspela sig 1980 men 1980 fanns inga såna sport motorcyklar som PCJ-600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Just det ..,.,.,.,.,., BrandBilen stämmer in tycker jag! 1980-1991 är inte lång tid Dom använder samma brandbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts