Alexaa Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Det funkar ej om du har begrännsat konto, kontakta din systemadiminstaör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 haha system kan du ingen ting?det är ju bara byta från begrässat konto till adminstratör det gick iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 "Det funkar ej om du har begrännsat konto" mafia_king, är duy så borta, han kanske inte har tillgång till ett administrations koto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 "Det funkar ej om du har begrännsat konto" mafia_king, är duy så borta, han kanske inte har tillgång till ett administrations koto Det är ju bara och byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Det är ju bara och byta. om man inte har ett administratörskonto kan man väl inte byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 om man inte har ett administratörskonto kan man väl inte byta Jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 (redigerad) Jag kan. bah... inte nån annan på hela jordklotet Redigerad 26 juli, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexaa Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 "Det funkar ej om du har begrännsat konto" mafia_king, är duy så borta, han kanske inte har tillgång till ett administrations koto Det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 LOL!!! ny på XP ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts