KalleR Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) på http://ninthgate.mine.nu/~oz/gta/ jag ska iväg nu, komemr hem i mån, då ska jag lägga upp fler mods edit* ops, kanske blev fel forum Redigerad 23 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 hur fick du tag på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 gjorde med photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 aha snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 SNYGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Den var snygg . Kolla min inte klar men LunCh Design 1.0 ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Kolla min inte klar men LunCh Design 1.0 ( ) Ett tips: Lägg till ... target="_blank" ... när du länkar till externa sidor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag har också precis blivit klar med men lilla hemsida (har den för att slippa skriva in addressen till min uploader hela tiden www.vigge.vze.com Vad tycks? Player: Snygg design, men är det meningen att det ska vara kanter för ramarna? använd border="0" inuti ram-taggen så försvinner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 har inget svarat än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 jag har också precis blivit klar med men lilla hemsida (har den för att slippa skriva in addressen till min uploader hela tiden www.vigge.vze.com Vad tycks? Player: Snygg design, men är det meningen att det ska vara kanter för ramarna? använd border="0" inuti ram-taggen så försvinner dom ser du katnter på ramarna inte jag,nån annan som också gör det? grymmt med flash och sidan var mycket snygg, förutom att texten i menyn var aningen stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 DU HAR EN SNYGG SIDA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) ser du katnter på ramarna inte jag,nån annan som också gör det? grymmt med flash och sidan var mycket snygg, förutom att texten i menyn var aningen stor player: i mozilla gör man det, men knaterna syns knappt, bara typ 1 pixel bred. tack, men jag ville att man skulle se texten, med liten text så ser man knappt när man är över knappen . skribb: tack BTW, om ni nu inte visste det, så är den feta texten länkar har lagt till en besöks-räknare nu Redigerad 24 juli, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 uppdaterat sidan igen, nu på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jag har också precis blivit klar med men lilla hemsida (har den för att slippa skriva in addressen till min uploader hela tiden www.vigge.vze.com Vad tycks? Player: Snygg design, men är det meningen att det ska vara kanter för ramarna? använd border="0" inuti ram-taggen så försvinner dom Den var ju snygg. Jag vill lära mig flash kan du nån sida som man kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 på FlashKit finns en hel del guider (på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts