Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Vet någon nått annat inspelningsprogram för spel förrutom fraps? Jag har testa alla versioner av fraps men inget funkar, men det måset ju finnas nått annat program också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Camstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Camstudio kostar pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 kostar pengar? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Var kan man skaffa....? download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 download.com ok, ska checka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag gjorde precis en film om min muspekare funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) men när man spelade spel gick det inte att spela in EDIT: Nått annat man kan testa? Redigerad 23 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 men när man spelade spel gick det inte att spela in EDIT: Nått annat man kan testa? Vet du varför inte fraps funkar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 men när man spelade spel gick det inte att spela in EDIT: Nått annat man kan testa? Du kan inte trycka shortcuten ("genvängsknappen") för den funkar inte när du har andra saker uppe, gör så här: starta inspelningen, öppna spelet, spela, avsluta spelet, sluta inspelningen. Sen kan du klippa bort delarna som du inte ska ha med i Movie Maker 2 (bättre än 1:an), Vegas, Premiere etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) Du kan inte trycka shortcuten ("genvängsknappen") för den funkar inte när du har andra saker uppe, gör så här: starta inspelningen, öppna spelet, spela, avsluta spelet, sluta inspelningen. Sen kan du klippa bort delarna som du inte ska ha med i Movie Maker 2 (bättre än 1:an), Vegas, Premiere etc. ok, ska testa, fast man kan väl bara ha igång fraps i spel? EDIT: @ Funnylin: Njäa, det blinkar bara till "rec" uppe i hörnet och så blir det en liten 2,00kb fill i fraps mappen Redigerad 24 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ok, ska testa, fast man kan väl bara ha igång fraps i spel? EDIT: @ Funnylin: Njäa, det blinkar bara till "rec" uppe i hörnet och så blir det en liten 2,00kb fill i fraps mappen Exakt samma fel för mig.. Har du Win ME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Exakt samma fel för mig.. Har du Win ME? Ja, det har han (han skrev det när jag försökte hjälpa honom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Oki, då vet jag det.. Fraps funkar alltså inte på Win ME... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Uppenbarligen inte, samma fel för mig jo, fast inte i VC, men fraps 2.00 fungerar inet alls med me, bara med 2000 och XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Oki, då vet jag det.. Fraps funkar alltså inte på Win ME... funkar för mig på me men den nya ver 2.0 funkar inte alls me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 funkar för mig på me men den nya ver 2.0 funkar inte alls me när du lirar VC? ang. fraps 2 det är ju klart för det funkar bara på 2000 och XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 testa äldre versioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts