epix Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) NEJ Redigerad 24 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Har dom frågat om lov av rockstar games om att få göra gta pro och annvända deras copyright skyddade namn grand theft auto och ha med namnen phil cassidy, vice city och libertycity om det nu skulle vara ett nytt spel menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 fa* va coolt sribb e skinner han klarar nog det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jag skulle kunna va med (bara jag kunde modda haha ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 jag skulle kunna va med (bara jag kunde modda haha ) du har en sån jäv*a snygg signatur, du kan inte berätta hur du gjorde den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Du kan hitta många bil modeler på http://www.modern-mod.net/index2.php Där kan ni se deras hemsidor och fråga de om de vill hjälpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 om ni är intresserade så säg till (VIA PM). då måste ni visa nåt som ni har gjort. vi behöver verkligen många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Har dom frågat om lov av rockstar games om att få göra gta pro och annvända deras copyright skyddade namn grand theft auto och ha med namnen phil cassidy, vice city och libertycity om det nu skulle vara ett nytt spel menar jag. dom sa väl att det var "en så kallad mod men det kommer att vara som ett nytt spel" eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag har förresten lämnat modden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 jag tror inte nu kommer få ihop 30 pers direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 va inte så negativa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts