epix Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Nu är det så att jag fick veta av skribb en mail adress.. Det var till en kille i Australien. Han och några andra (och skribb) håller på med ett spel som heter GTA PRO, det är en så kallad mod, men det kommer att vara som ett nyttt spel. Det vi behöver är: Map Designers: (4) Design the maps for the game. (There are 5 islands) Vehicle Designers: (3) Design what the cars look like. (Then scan your pics onto the computer and send them to the Vehicle Modeller) Vehicle Modeller: (1-2) Models the cars into the game. Character Designers: (3) Design the characters shapes. Animators: (5) Does the cut scenes and the movements for the game. Programmer: (4) Programs the game installation and configurations for the game. Audio: (3-5) People get their voices recorded for the game. Sound Editors: (2) Edits the Audio peoples voices for the game. Mission Designers: (3-4) Designs the mission and what you have to do. Weapon Designers: (2) Designs new weapons for the game. Skinners: (2) Designs the characters looks. Hemsida: GTA Pro Redigerad 24 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Det där blir nog goooode bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 kanse Vehicle Modeller det beror på vilka bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 å va skinner skule nog va roligt!men man platsar nog ej.:! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Car modleler....Fast isf om nån/några veckort...håller på o lär mig 3d prog. b.la lightwear (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Car Modellers behöver vi. Skinners kan ni glömma, alla platser är tagna. Vilka är intresserade? Redigerad 24 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Nej inte jag håller på med ett egen mod To Big 2 Bigest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 audio editor kanske vore något..men jag har nog inte tid, och det beror på hur avancerat det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 skaffa en snygg sajt först.. första intrycket är oftast det enda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) *host* Designen är inte vidare ja.. Redigerad 24 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag kan kanske va vehicle modeler....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 hrmm isåfall skulle det vara kul med att vara mission designer altså komma på bra uppdrag som frilansare typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 ja ni får allt kontakta tetochango för jag vet inte om darky fick rekrytera en massa svenskar? vi behöver BRA moddare som är BRA på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 säg ett bra Vehicle Modeller program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag kan hitta bilder på dom bilarna som ni ska modda om ni behöver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 fråga tetochango... (maxsteel226 på msn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Jag fick det skribb, han sa plz do that for me.. Redigerad 24 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 bra då jag skicka ett mail om att du hade skrivit ett forums tråd jag frågade efter att komma på missionen eftersom att jag inte kan koda dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 finns det plats i skinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts