Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Jag blev skälv litte nyfiken på detta spel så jag bestämde mig att leta reda på information och samenfatta den för er som är intreserade av det här spelet men vet inte så mycket om det. Start. Källa Activsion har inte gjort nån officiell komentar om spelet, men dom har gjort en trailer, som jag inte kommer åt för tillfälet man måste vara medlem på Gamespot för att ladda ner den. Och att vara medlem på Gamespot kostar pengar så därför struntade jag i det och istället samenfatta vad dom sa. men om jag hittar trailern gratis eller att nån annan av er gör det, så lägs den upp här, AIIIGHT! För att börja med, Tony hawks underground når längre än dom andre Tony hawk spelen i saker som kläder och ansikten, du kommer att kunna ladda ner ansikten och sätta dom på din spelare direkt, men det är fortfarande okänt om hur detta ska gå till. Du kommer kunna hitta på egna trick och ge dom ett namn, alltså att du bestämmer precis hur tricket ska vara med animation väljning (?) I det nya spel sättet kommer du kunna gå av BRÄDAN, alltså kunna gå omkring. det betyder att du kan springa, hoppa och hoppa på brädan (?) du kan också klättra i stegar, och hänga från ledges and wires (vad är det?) du kan också göra Lara Croft sidvägo steg när du hänger. Du kommer också kunna göra mer lara croft saker, som att köra bil. Många nya skate parker kommer att komma. Men det man såg inte på trailern vad det var för sorts skate parker. Nu kommer tiden existera i spelet också, det kommer bli natt och dag vid vissa tider i spelet. Skapa en egen park läget har blivit mycket större. Du kommer kunna göra en mycket större park att jobba på, du kommer också kunna skapa bygnader (?) nåra meningar som gör mig glad och vissa andra mindre glada: but given Activision's penchant for bringing its games to as many platforms as possible, we expect to see Tony Hawk's Underground on at least the PlayStation 2, Xbox, and GameCube. vissa meningar hoppade jag över och kanske översatte fel, men om ni skälva vill läsa så gå till Game spot Redigerad 23 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 P@rtÿ!!....det värkar ju ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Man ska väl kunna bli ivägskickade av polisen också. Reality rules. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Jag har sett E3 videon den e cool Fan vad ql det spelet kommer at bli, coolt när de kör up e bil i rampen i full fart fan vad den flyger Redigerad 23 juli, 2003 av Kamikaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 man köper väll inte ett skate spel för att åka bil och annat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 fan va grymmt det verkar, här finns en film http://www.xboxmedia.net/movies2/tonyunderground1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 fan va grymmt det verkar, här finns en film http://www.xboxmedia.net/movies2/tonyunderground1.html nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 man köper väll inte ett skate spel för att åka bil och annat?? Varför ska man inte köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Varför ska man inte köpa det? Ja varför inte?.. det är ju f*n azzcoolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 man köper väll inte ett skate spel för att åka bil och annat?? Det är väl verkligt att man kan köra bil i ett skatespel. Om man befinner sig i Oslo och man skall åka till Peking. Vad väljer du? Åka skateboard eller åka bil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 och hänga från ledges and wires (vad är det?) Det är avsatser och kablar(sladdar). Det verkar bli ett grymt spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Det är avsatser och kablar(sladdar). Det verkar bli ett grymt spel!! 0rD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 fan va grymmt det verkar, här finns en film http://www.xboxmedia.net/movies2/tonyunderground1.html har inte xbox det här måste diskuteras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Det ska ju släppas till PS2 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 har inte det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag har: X-box, Ps2, N64, PS1, Sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Hehe har Ps2, (snart ny pc) och Sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ingen som har en fantastisk skapelse vid namn gamecube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Men hörrni.....det kanske står nån stanns men vem orkar läsa allt detta? När kommer det ut relase datumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) annars står allt om det på activision:s hemsida http://www.activision.com/en_US/game_speci...e9e08a42a9.html med trailer och allt Xbox™ PlayStation®2 Game Boy® Advance Nintendo GameCube™ det kommer inte till pc och det kommer släppas i oktober detta år det ska vara en story och så ska man kunna byta frisyr och glasögon eller laga brädan trailern visar allt Redigerad 24 juli, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts