Jump to content

Information om tony hawk underground

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Jag blev skälv litte nyfiken på detta spel så jag bestämde mig att leta reda på information och samenfatta den för er som är intreserade av det här spelet men vet inte så mycket om det.

Start. Källa

Activsion har inte gjort nån officiell komentar om spelet, men dom har gjort en trailer, som jag inte kommer åt för tillfälet man måste vara medlem på Gamespot för att ladda ner den. Och att vara medlem på Gamespot kostar pengar så därför struntade jag i det och istället samenfatta vad dom sa.

men om jag hittar trailern gratis eller att nån annan av er gör det, så lägs den upp här, AIIIGHT! >_<

För att börja med, Tony hawks underground når längre än dom andre Tony hawk spelen i saker som kläder och ansikten, du kommer att kunna ladda ner ansikten och sätta dom på din spelare direkt, men det är fortfarande okänt om hur detta ska gå till. Du kommer kunna hitta på egna trick och ge dom ett namn, alltså att du bestämmer precis hur tricket ska vara med animation väljning (?)

I det nya spel sättet kommer du kunna gå av BRÄDAN, alltså kunna gå omkring. det betyder att du kan springa, hoppa och hoppa på brädan (?)

du kan också klättra i stegar, och hänga från ledges and wires (vad är det?)

du kan också göra Lara Croft sidvägo steg när du hänger.

Du kommer också kunna göra mer lara croft saker, som att köra bil.

Många nya skate parker kommer att komma. Men det man såg inte på trailern vad det var för sorts skate parker. Nu kommer tiden existera i spelet också, det kommer bli natt och dag vid vissa tider i spelet.

Skapa en egen park läget har blivit mycket större. Du kommer kunna göra en mycket större park att jobba på, du kommer också kunna skapa bygnader (?)

nåra meningar som gör mig glad och vissa andra mindre glada:

but given Activision's penchant for bringing its games to as many platforms as possible, we expect to see Tony Hawk's Underground on at least the PlayStation 2, Xbox, and GameCube.

vissa meningar hoppade jag över och kanske översatte fel, men om ni skälva vill läsa så gå till Game spot

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

annars står allt om det på activision:s hemsida -_-

http://www.activision.com/en_US/game_speci...e9e08a42a9.html

med trailer och allt

Xbox™     PlayStation®2     Game Boy® Advance 

Nintendo GameCube™ 

det kommer inte till pc :P

och det kommer släppas i oktober detta år

det ska vara en story och så ska man kunna byta frisyr och glasögon eller laga brädan

trailern visar allt :shifty:

Redigerad av Ade
Länk till kommentar
Dela på andra sidor