asdf Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 1) Har gjort alla unique stunts men vissa vill inte registras.. saknar fortfarande 6 st. Måste man göra nåt speciellt på vissa för att det ska bli en unique? 2) Krävs det att man kör glassbilen för att få 100%? 3) När jag kör glassbilen och sätter igång utdelningen krashar min dator helt. Aldrig annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 1) Har gjort alla unique stunts men vissa vill inte registras.. saknar fortfarande 6 st. Måste man göra nåt speciellt på vissa för att det ska bli en unique? 2) Krävs det att man kör glassbilen för att få 100%? 3) När jag kör glassbilen och sätter igång utdelningen krashar min dator helt. Aldrig annars.. 1, konstigt, vet faktiskt inte vad det kan bero på . har du fuskat? 2, Ja, man kan säga att allt som man kan göra måste göras för att få 100%. 3, På uppdraget när man ska skjuta på skjutbanan i downtown, där krashade min dator alltid också. Aldrig annars. Jag har ingen aning om vad det kan bero på. Men det finns ett sätt. Jag kopierade min save-fil och la in på diskett, gick till en kompis som också har gtavc och la in sav-filen på hans dator och klarade uppdraget, tog hem save-filen på disketten igen och la in på min dator. Så ha man löst problemet. Om du inte har någon kompis som har gtavc så kan du ju ta dina skivor och installera temporärt på en kompis dator eller en annan dator och klara uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Le Saboteur Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 1) För att det skall räknas måste det komma upp en grön text över skärmen som lyder "Unique stunt bonus". På vissa unique stunts krävs det att stuntet är tillräckligt högt eller långt, eller att man måste hoppa över ett specifikt hus eller föremål för att det skall räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asdf Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Alright.. jag kör med pcjn.. den borde ju acca snabbast? Tycker jag har satsat så hårt det går men får väl försöka mer. Störande är det iaf. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts