minigun Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 när jag försöker starta vice city mod manager så får jag felmedelandet: Exception EReadError in module VCMM.EXE at 0001580B. Error reading IRC_text.Lines.Strings: RichEdit line insertion error. något jag kan göra åt det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 ominstallera eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 om det inte är någon som vet vad det är för fel så behöver ni inte skriva något. jag har testat alla standardsaker, typ ominstallation, klickat runt lite och försökt lösa problemet. men inget verkar fungera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Det står ju att det är ett läsningsfel i VCMM. Det kanske funkar om du ar bort VCMM eller avinstallerar(om det går). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 öh, vad menar du? Tror du att VCMM fungerar om jag tar bort det?? ................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts