epix Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Det är så att om jag ska spela ett spel (Vilket som helst) så börjar spelet lagga i kanske 40 sek sen fortsätter det i kanske 3 min och sen laggar det typ 40 sek. Jag hatar det. Jag vill bli av med det. Vad ska jag göra? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Senaste Grafikkorts-drivers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Drivrutiner? jepp, kom bara inte ihåg vad drivers hette på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Har du nåt som körs i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 oh, Fan vad jobbigt, samma sak hände mig förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Ram minne på grafik kortet? Redigerad 22 juli, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Hur kollar jag det? Nvidia Geforce 3 Ti300? Redigerad 23 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Hur kollar jag det? Nvidia Geforce 3 Ti300? höger klicka på skrivbordet ........inställningar ......avancerat......sen så finns det en flik med grafik kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ladda ner tex tweak UI så slipper du dom här störda animationerna och animatornerna är 50% till att datorn får nog o hakar upp sig och det kan även höja din prestanda du bör ladda ner ad-aware också om du inte har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts