guardian Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hur får man in en bil man gort själv i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 få in? vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 få in? vart? men jag har gort en egen bil i Zmodeller (till vice city) och vill ha den i spelet men den döps ju till*.z3d ju. så den funkar inte att köra med(har försökt). förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 det vet jag inte, fråga nån som kan zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 då frågar jag nån som kan det. Erik HK kan du hjälpa mig? en sak till hur använder man carcols när man ändrar färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Ge namnet bara filändelsen dff. I Carols så ser du att det står olika färger och olika nummer t.ex: Black 0 Och så står det nummer efter varje bilnamn det är dom siffrorna du ska ändra till respektive nummer för den färgen du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 tryck export i z modeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 precis, tryck File export så skriver du filnamnet och välj grand theft auto i rullisten o skriv .dff efter så ska det funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts