StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Doom 3 Kära Gordon.. Silent hill 3 Kan komma mer framöver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Flight Simulator 2004 suger, ful grafik alla simulatorer suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 alla simulatorer suger Hmm.. Nu för tiden kanske... minns när jag satt här hemma och spelade MFS 98.. då tyckte jag det va snygg grafik och skön känsla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgul Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Dessa längtar jag till: Halo XIII Half-Life 2 Silent Hill 3 Max Payne 2 Doom III Medal Of Honor: Pacific Assault Men Of Valor: Vietnam Call Of Duty Rätt så mångs FPS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Medal Of Honor: Pacific Assault Men Of Valor: Vietnam Ooo, dom två hade jag klömt totalt..!! PS. Välkommen till forumet..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Ej i ordning, Call of Duty Bf Vietnam Nästa Gta medal of honor: pacific assault ??? Tony hawks underground The movies har säkert glömt flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 vill bara nämna att Max payne e lätt bästa spelet ja spelat ( och vice city) visste inte att de skulle komma en uppföljare.. ska man lätt köpa när de kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 De här längtar jag till 1.The sims 2 2.battlefield Vietnam 3.battlefield1942:secret Weapons of WW2 4.nästa GTA 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Nu hitta jag Screens på Max Payne 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Kör utvecklarna samma story i Max Payne 2 som i Max Payne 1? Eller? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Kör utvecklarna samma story i Max Payne 2 som i Max Payne 1? Eller? ... LOL knappast det lär de knappast göra! det är ju lite onödigt att gö en återutgivning efter bara 2 år Min nya lista (utan ordning!) : Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2) Half-Life 2 (PC) Call Of Duty (PC) Battlefield: Vietnam (PC) Men Of Valor: Vietnam (PC) True Crime: Streets Of L.A (PS2) Halo: Combat Evolved (PC) Max Payne 2 (PC) Gran Turismo 4 (PS2) Grand Theft Auto...?... Medal Of Honor: Rising Sun (PS2) Tony Hawks Pro Skater: Underground (PS2) The Movies Trodde att många skulle längta till Counter-Strike: Condition Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 LOL knappast det lär de knappast göra! det är ju lite onödigt att gö en återutgivning efter bara 2 år Jag tror han menade om det är en fortsättning av 1:an eller en helt ny story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Min lista (ej i ordning) Colin Mcrae Rally 4 Midtown Madness 3 The Sims 2 Need For Speed: Underground Nästa Grand Theft Auto The Movies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Championship Manager 02/03 alt. 03/04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Half-Life2 Halo BF vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Hej! Finns det inte någon som har bra intresse här!? Jag tycker att Arman har fina intressen men så är han ju även medlem på ett annat fint forum! (vr98olli kallas jag där me!) 1. Microsoft Train simulator 2 2. Flight simulator 2004(jag vet att det redan är släppt!) 3. Photshop 7.0!(inge spel och redan släppt!) 4. 3d studio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Hej! Finns det inte någon som har bra intresse här!? Jag tycker att Arman har fina intressen men så är han ju även medlem på ett annat fint forum! (vr98olli kallas jag där me!) 1. Microsoft Train simulator 2 2. Flight simulator 2004(jag vet att det redan är släppt!) 3. Photshop 7.0!(inge spel och redan släppt!) 4. 3d studio! FS 04 är härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 FS 04 är härligt Jo! Härligare spel får man faktiskt leta länge efter! Måste bara skaffa det då det är en kompis som har det! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts