Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Finns de bilder på Max Payne 2? visa mig dom! Och jag tror inte att Midtown Madness 3 kommer till PC! för att Microsoft ville göra serien XBOX exklusiv, för att bil-spel till Konsol både säljer och funkar bättre än till PC! lol, midtown madness 1&2 har ju endast kommit till pc, och mm3 kommer också att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Nej. MM3 har redan haft release till Xbox.... Men vi får ju hoppas på det bästa hehe. Max Payne finns det massa screenshots på.... kolla på www.gamescreenshots.com eller så söker du efter dem på www.google.com eller nån annan sökmotor.... borde finnas lite här och där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Kanske det men det kommer inte ENDAST till pc.... för det har redan haft release på xbox.... lät på gtafan 1 som om det bara skulle komma till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) Kanske det men det kommer inte ENDAST till pc.... för det har redan haft release på xbox.... lät på gtafan 1 som om det bara skulle komma till pc. nej, de andra i midtown madness serien sa jag att de endast kommit till pc, och det är sant... EDIT: MIN 700:E POST!!! Redigerad 24 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Hehe okej.... tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 1. The movies(PC) 2. Jedi Knight 3: Jedi Academy(PC) 3. Hitman 3(PC)(Minigun: Ja Hitman 3 är under utveckling beräknas nån gång 2004) 4. Star Wars: Knights of the old republic(PC) 5. Swat: Urban Justice(PC)EDIT 6. GTA: SA(PC)(Den kommer förmodligen) Måste göra lite ändringar på min lista känner jag. Efter att ha kollat runt lite här har jag nu bytt etta till SW:Kotor 1. Star Wars: Knight of the old republic 2. The movies 3. Jedi Academy 4. Hitman 3 5. Swat: Urban Justice 6. GTA: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 min lista: 1. kotor 2. jk3 3. nästa gta 4. doom 3 5. hitman 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Dom här längtar jag till (utan ordning). sw:kotor(pc) mgs: the twin snakes sims 2 hl2 bf veitnam bg&e gta:sa jk 3:ja Med reservation för ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 lol, midtown madness 1&2 har ju endast kommit till pc, och mm3 kommer också att göra det Ja,ja,ja,ja... men kan ni ge mig en länk till Screenshots på Max Payne 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 dom här spelen längtar jag till (ej ordning) Midtown Madness 3 Max Payne 2 GTA San Andreas The Sims 2 Tony Hawk Underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 (redigerad) när kommer SW: kotor till PC? Redigerad 26 juli, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 1. MGS3: Snake Eater 2. Nästa GTA (SA?) 3. 4. 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 när kommer SW: kotor till PC? Tror att det kommer i mitten på September(Är inte helt säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Längtar till: Nästa gta Min nästa elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 1. Nästa GTA (?) 2. Half-Life 2 3. Flight Simulator 2004 4. Train Simulator 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 1. Nästa GTA (?) 2. Half-Life 2 3. Flight Simulator 2004 4. Train Simulator 2 Flight Simulator 2004 suger, ful grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 känslan går föra grafik för mig half-life 2!! doom 3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Nej. MM3 har redan haft release till Xbox.... Men vi får ju hoppas på det bästa hehe. Max Payne finns det massa screenshots på.... kolla på www.gamescreenshots.com eller så söker du efter dem på www.google.com eller nån annan sökmotor.... borde finnas lite här och där... Men alla jag får är dom på orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts