Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Prova den här eller Den här Man äger ett filmimperium och uppdraget är att skapa så bra filmer som möjligt(Bra film=mycket stålar=man kan forska fram bättre teknologi=man kan göra ännu bättre filmer=mer stålar osv) www.lionhead.com/themovies för att hitta the movies hemsida. Väldigt dålig hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 www.lionhead.com/themovies för att hitta the movies hemsida. Väldigt dålig hemsida... Vet...men forumet besöker jag regelbundet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 1. GT4 2. nästa warcraft..(inte WoW) 3.Gta:sa 4.Cm5 5.kommer inte på något mer....senare kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag glömde Colin McRae Rally 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 1. Pro Beach Soccer (PC), kommer den 27 augusti 2003. 2. The Sims 2 (PC), kommer någon gång i januari, 2004. 3. Age Of Mythology: The Tians (expansion) (PC), kommer någon gång under hösten 2003. Nja, inget mer jag kommer på nu iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Prova den här eller Den här Man äger ett filmimperium och uppdraget är att skapa så bra filmer som möjligt(Bra film=mycket stålar=man kan forska fram bättre teknologi=man kan göra ännu bättre filmer=mer stålar osv) http://www.themoviesgame.com/ss1.jpg de värkar ju riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Jag längtar till: Unreal Tournament 2004 Max Payne 2 och Half Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Uppdatering, ej i ordning: Midtown Madness 3 (PC) The Movies (PC) EDIT: Update again... Redigerad 23 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag glömde PES 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Uppdatering, ej i ordning: Midtown Madness 3 (PC) The Movies (PC) EDIT: Update again... kommer midtown madness 3 till PC?? då kommer jag lungt att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 kommer midtown madness 3 till PC?? då kommer jag lungt att köpa det klart det gör! du kan gå in på: mm2c.com för att se mer, det finns screens på xbox versionen och kommer sen på pc versionen senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 då kommer jag lungt att köpa det Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Ne inte sån skit . Köp Need For Speed: Underground när det kommer. Ska köpa: Need For Speed: Underground Metal gear solid 3 Sims 2 (kanske) HL 2 Nya GTA spelet när det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Kommer verkligen MM3 (Midtow Mandess3) till pc? Det sas ju för bara ett år sedan att microsoft inte skulle bry sig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Kommer verkligen MM3 (Midtow Mandess3) till pc? Det sas ju för bara ett år sedan att microsoft inte skulle bry sig om det. Ja, det kommer till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Finns de bilder på Max Payne 2? visa mig dom! Och jag tror inte att Midtown Madness 3 kommer till PC! för att Microsoft ville göra serien XBOX exklusiv, för att bil-spel till Konsol både säljer och funkar bättre än till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Finns de bilder på Max Payne 2? visa mig dom! Och jag tror inte att Midtown Madness 3 kommer till PC! för att Microsoft ville göra serien XBOX exklusiv, för att bil-spel till Konsol både säljer och funkar bättre än till PC! Det är officielt bekräftat att MM3 kommer ut till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 1. The movies(PC) 2. Jedi Knight 3: Jedi Academy(PC) 3. Hitman 3(PC)(Minigun: Ja Hitman 3 är under utveckling beräknas nån gång 2004) 4. Star Wars: Knights of the old republic(PC) 5. Swat: Urban Justice(PC)EDIT 6. GTA: SA(PC)(Den kommer förmodligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts