Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Take 2, utvecklarna av Mafia för alla stora konsoller, har nu konfirmerat det otäcka E3-ryktet: Mafia är inte under utveckling för GameCube. Gathering Of Developers första stora succé, innan Vietcong, hette Mafia och var ett actionspel i maffiamiljö. Spelaren tog sig an rollen som en lågstatusgangster i staden Lost Heaven och med hjälp av extremt mycket våld och biljakter så var tanken att man skulle ta över den organiserade brottsligheten i staden. Anledningen till att GameCube-ägarna inte får se Mafia på sitt system är att Mafia anses vara för våldsamt för målgruppen. GameCube får helt enkelt hålla till godo med sina studsande tomater och tecknade film-spel. Endast Xbox och Playstation 2 får nu sina egna versioner av GOD:s våldsamma maffiasuccé som är tänkt att vara klart till hösten 2003. Nyhet tagen från http://www.gamesonline.nu NINTENDO får aldrig dom bra spelen, dom är för töntiga =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 haha, så sant så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Yes yes yes! GC kan dra åt helskotta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Take 2, utvecklarna av Mafia för alla stora konsoller, har nu konfirmerat det otäcka E3-ryktet: Mafia är inte under utveckling för GameCube. Gathering Of Developers första stora succé, innan Vietcong, hette Mafia och var ett actionspel i maffiamiljö. Spelaren tog sig an rollen som en lågstatusgangster i staden Lost Heaven och med hjälp av extremt mycket våld och biljakter så var tanken att man skulle ta över den organiserade brottsligheten i staden. Anledningen till att GameCube-ägarna inte får se Mafia på sitt system är att Mafia anses vara för våldsamt för målgruppen. GameCube får helt enkelt hålla till godo med sina studsande tomater och tecknade film-spel. Endast Xbox och Playstation 2 får nu sina egna versioner av GOD:s våldsamma maffiasuccé som är tänkt att vara klart till hösten 2003. Nyhet tagen från http://www.gamesonline.nu NINTENDO får aldrig dom bra spelen, dom är för töntiga =P Jaaaa GC suuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Yes yes yes! GC kan dra åt helskotta! wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Game Cube = Shame Cube GC suger gnupung!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hahaha... Topicen var mer som en info de var inte meningen av mig att starta nån form av HAT STÄMNING emot GC 'även fast jag avskyr GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 haha...ps2 rockar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Skönt... Dom kan leka vidare med sina italienska rörmokare och fula apor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Gamecube är inte den konsol som brukar ta emot spel med mycket våld (psotal 2, gta vc osv..) Och kriminalitet så tycker man om våldsamma spel så bör man inte skaffa GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ja men räknar du inte Resident Evil serien som våld då?! De är väl blod om nogåt, eller är de också ettt barnspel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 sluta klaga, jag blir ledsan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 haha...ps2 rockar... w(o)rd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 w(o)rd!!! det bästa som släppts hittils...och ps3 kommer va ännu grymmare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 GC är så larvigt att man blir ju fan rädd. Ska man ha spel för en "vuxen" människa ska man söka sig till Xbox eller Ps2, fyskamm för GC, N64 lika så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Game Cube = Shame Cube GC suger gnupung!! Ja, eller GayCube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 varför klagar alla på Game Cube? Vad jag vet så är det en bra konsol med en massa bra spel. Den sålde rekord mycket när den lanserades i USA, det skvallrar ju lite för att den i alla fall är populär. Och säg inget ont om N64, okej den är gammal nu, men väldigt bra! Glöm inte att tidernas bästa spel finns till Nintendo, Zelda. Själv håller jag mig till PC:n, den är fin den, men kasta inte så mycket omotiverad skit på Game Cuben. Det är inget fel på den. Om ni ska klanka ner på GC:n så klaga lika mycket på PS2 och Xbox med. För de har nackdelar de med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 varför klagar alla på Game Cube? Vad jag vet så är det en bra konsol med en massa bra spel. Den sålde rekord mycket när den lanserades i USA, det skvallrar ju lite för att den i alla fall är populär. Och säg inget ont om N64, okej den är gammal nu, men väldigt bra! Glöm inte att tidernas bästa spel finns till Nintendo, Zelda. Själv håller jag mig till PC:n, den är fin den, men kasta inte så mycket omotiverad skit på Game Cuben. Det är inget fel på den. Om ni ska klanka ner på GC:n så klaga lika mycket på PS2 och Xbox med. För de har nackdelar de med. Kallar du Zelda för tidernas bästa spel!? Du kan då inte ha spelat många spel... Och varför jag klagar på GC beror bl.a. på att: Den har sämst grafik. Spelen är till 95% bara barn-spel. Världens fulaste och obehagligaste handkontroller! Orkar inte komma på fler anledningar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hehe stor chans TobbeH . GameCube sämsta grafiken? Konsollerna gör inte grafiken... Det är spelen.. hur välprogrammerade de är och hur många polygoner som använts när allting modellerats och så. 95% barnspel kanske stämmer då Handkontrollerna tycker jag faktiskt är riktigt härliga! Fast hur som helst tar PC'n och X- boxarna första och andra plats. Därefter kan jag säga att TobbeH inte speciellt hängt med i top listorna på spel och maskinvara m.m. Zelda Ocarina of Time var faktiskt etta på top 10 listorna när det var nytt (Betyder förstås itne att ni ska tycka om det men ) och därefeter... Tänk efter! Golden Eye och Perfect Dark gjorde ganska stor succé och jag tror nog någon här i forumet tänker efter... Eller? Nåja alla har ju sin egen smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag vet att det beror på spelen hur bra grafiken är, men spelen till GC har sämst grafik. (Utav de ledande konsolerna.) Jag vet också att Zelda har legat på topplistorna, men jag tror att det beror på att de som har en GC inte kan få tag i bättre spel till den konsolen, och därför köper såna spel. (Det är vad jag tror.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts