Jump to content

Hur många ska köpa thesims2

Diaz
 Share

Vill du ha The sims2  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag tycker ni tänker ganska konstigt... Ni har spelat The Sims och då TROR ni att ni spelat The Sims 2. Det är som att säga: "Jag har spelat Half Life då har jag spelat Half Life 2" vilkt man inte har..... håll med?

Och skillnaden mellan Hl och Hl2 är faktiskt ganska grova med tanke på grafiken och sånt tjorv...

Eller kan vi till exempel ta: "Jag har spelat Unreal då har jag spelat Unreal Tournament 2004!". Det är ju i hela verket lögn... ni har spelat The sims...

Ja kanske det. Men ni har inte spelat The Sims 2 och har inte den blekaste aning om hur det kommer bli och hur roligt/tråkigt det kommer vara så:

"Shut you'r mouth soldier and listen up!" <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det förstås men jag försvarar mig bara.... jag förstår inte varför de börjar gorma mot mig jag sa ju att de inte har lirat The Sims 2 och att det inte är mitt fel att jag måste köpa det för att behålla mitt jobb men då börjar de ryta åt mig att de har TS2 vliket är fettelögn..... :angry: Det är som det jag försöker förstå just nu varför de ljuger för mig?? Tror de att jag är dum kanske? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...