_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Hur f*an kan du säga att inte jag har spelat det,? vad grundar du det på ?, jag har liksom the sims Håller med det ***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 (redigerad) snyggt då som vcar i poolen och det kom ner en blixt, men jag tror inte jag ska köpa det, har ettan och det är uschlish Redigerad 25 juli, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag tycker ni tänker ganska konstigt... Ni har spelat The Sims och då TROR ni att ni spelat The Sims 2. Det är som att säga: "Jag har spelat Half Life då har jag spelat Half Life 2" vilkt man inte har..... håll med? Och skillnaden mellan Hl och Hl2 är faktiskt ganska grova med tanke på grafiken och sånt tjorv... Eller kan vi till exempel ta: "Jag har spelat Unreal då har jag spelat Unreal Tournament 2004!". Det är ju i hela verket lögn... ni har spelat The sims... Ja kanske det. Men ni har inte spelat The Sims 2 och har inte den blekaste aning om hur det kommer bli och hur roligt/tråkigt det kommer vara så: "Shut you'r mouth soldier and listen up!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Men det är nästan samma spel. Om man inte gillar Half-life så springer man ju för sjutton inte och köper Half-life 2. Samma som med Sims, gillar man inte ettan köper man inte tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jo det förstås men jag försvarar mig bara.... jag förstår inte varför de börjar gorma mot mig jag sa ju att de inte har lirat The Sims 2 och att det inte är mitt fel att jag måste köpa det för att behålla mitt jobb men då börjar de ryta åt mig att de har TS2 vliket är fettelögn..... Det är som det jag försöker förstå just nu varför de ljuger för mig?? Tror de att jag är dum kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Om man inte gillar Half-life så springer man ju för sjutton inte och köper Half-life 2. varför gör jag det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 nej! barnspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts