Jump to content

Hur många ska köpa thesims2

Diaz
 Share

Vill du ha The sims2  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jodå. Jag är seriös..... Arbetar på en lite mindre Pc sajt som kommer upp inomsnart. Där kommer finnas: Tips/trix om olika spel (oftast mest spelade) sedan kommer vi ha våran egen tecknade serie: "Master_Sh0NuFF" som handlar om en gammal gubbe som är rätt så klantig. Och tja... typ lite recensioner....

Och min chef gillar The Sims men vågar inte köpa det och då när jag är hans bäste recensör (Tycker han för att jag har ungefär samma smak som honom) så ska jag recensera det åt honom.... :D taskig en... :lol: fast jag tror nog inte TS2 kommer bli så dåligt jag längtar faktiskt till det. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag hoppas också hemsidan blir bra.

(Tack för orden hehe ska hälsa chefen! :D )

Och jo jag får det lite billigare men sen ska han alltid ha en kopia av den alltså så får jag sitta och bränna massa saker till honom hehe.... plus att han bor i Skåne och jag i Umeå.... så jag måste posta det.... så det hela går väl på omkring en hundring om man tänker på: frakt omkring 60 - 70 :- sen en cd skiva på ytterligare ungefär 7 - 10 :- och sedan posta den till Skåne som går på ungefär 30 - 40 till (beroende på vikten det brukar bli 34,50 för mig hehe.)

Fast hur som helst får jag det ju billigare än jag skulle fått om jag köpt det så jag är nöjd. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Arvid

@Blade87:

Inte med fel jag måste köpa det hehe... fast jag tycker faktiskt om The Sims...

Dessutom har ni inte kört det ett dugg, hur tusan kan ni veta om det är ett skitspel då?? <_<

Hur f*an kan du säga att inte jag har spelat det,? vad grundar du det på ?, jag har liksom the sims :angry::angry::angry::angry::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor