Sh0NuFF Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Om jag inte köper det får jag kicken från mitt jobb.... Jag har få alternativ.... Taskig chef..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag ska lungt köpa de om de finns på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag ska fixa sims2 på ett eller annat vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Om jag inte köper det får jag kicken från mitt jobb.... Jag har få alternativ.... Taskig chef..... haha, seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Jag har thesimsorginal jag ska spela det nu när jag har bajat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 samma här Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jodå. Jag är seriös..... Arbetar på en lite mindre Pc sajt som kommer upp inomsnart. Där kommer finnas: Tips/trix om olika spel (oftast mest spelade) sedan kommer vi ha våran egen tecknade serie: "Master_Sh0NuFF" som handlar om en gammal gubbe som är rätt så klantig. Och tja... typ lite recensioner.... Och min chef gillar The Sims men vågar inte köpa det och då när jag är hans bäste recensör (Tycker han för att jag har ungefär samma smak som honom) så ska jag recensera det åt honom.... taskig en... fast jag tror nog inte TS2 kommer bli så dåligt jag längtar faktiskt till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 @ Sh0NuFF: Vad heter sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Mja.... jag betalar frakt/import och han betalar resten... Sajten är inte just nu upplagd eftersom vi vill ha lite saker på den innan den läggs upp men jag kommer höra av mig när den blir "användbar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Mja.... jag betalar frakt/import och han betalar resten... Sajten är inte just nu upplagd eftersom vi vill ha lite saker på den innan den läggs upp men jag kommer höra av mig när den blir "användbar" ok, hoppas den blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ja jag hoppas också hemsidan blir bra. (Tack för orden hehe ska hälsa chefen! ) Och jo jag får det lite billigare men sen ska han alltid ha en kopia av den alltså så får jag sitta och bränna massa saker till honom hehe.... plus att han bor i Skåne och jag i Umeå.... så jag måste posta det.... så det hela går väl på omkring en hundring om man tänker på: frakt omkring 60 - 70 :- sen en cd skiva på ytterligare ungefär 7 - 10 :- och sedan posta den till Skåne som går på ungefär 30 - 40 till (beroende på vikten det brukar bli 34,50 för mig hehe.) Fast hur som helst får jag det ju billigare än jag skulle fått om jag köpt det så jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 hur f*n kan man köpa ett sånt skit spel som the sims, ärligt talat vad går det ut på ???????????????????????????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 sånna skitspel slösar jag inte pengar på, vote: aldrig i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 vem har snackat om att slösa pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 @Arvid @Blade87: Inte med fel jag måste köpa det hehe... fast jag tycker faktiskt om The Sims... Dessutom har ni inte kört det ett dugg, hur tusan kan ni veta om det är ett skitspel då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 @Arvid @Blade87: Inte med fel jag måste köpa det hehe... fast jag tycker faktiskt om The Sims... Dessutom har ni inte kört det ett dugg, hur tusan kan ni veta om det är ett skitspel då?? Hur f*an kan du säga att inte jag har spelat det,? vad grundar du det på ?, jag har liksom the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts