Scarface Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 (redigerad) Det ända jag kan är när man har händerna på brädan och åker.. Och när man bara åker på två hjul.. Då kanske ni undrar varför jag kan dom..?? Jo, det va så att jag o ett par polare spelade in en jackass film förra sommaren, och då skulle jag lära mig det.. och det gjorde jag.. efter ett par bellar..!! Det där med händerna heter antingen pogo eller handstand(svårt uti helvitte) Det där med hjulen heter manual. Min längsta manual är ca 7-8 meter*STOLT* Redigerad 25 juli, 2003 av Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 själv kan jag inget. och de är ja stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det där med händerna heter antingen pogo eller handstand(svårt uti helvitte) Det där med hjulen heter manual. Min längsta manual är ca 7-8 meter*STOLT* Handstand heter den ja..!! Den är jag en jävel på.. Manual är jag sisodär bra på.. Jag kan väl ett par meter iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts