Diaz Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Tar du mina trick? jag é 13år och åkt i 1,5 år... Mina idoler är Andrew Reynolds, Bam margera , Erik ellington mm Favorit Team är ès, Emerica , transworld mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 kunde alla dom för typ 4 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ja kan göra en Ollie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag kan ramla. (Har också nå't speciellt namn men jag har glömt vad det heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 En Kamel.....haha...kommer ihåg det sen ja va "lite" typ sju....gjorde kameler hela tiden.lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Tar du mina trick? jag é 13år och åkt i 1,5 år... Mina idoler är Andrew Reynolds, Bam margera , Erik ellington mm Favorit Team är ès, Emerica , transworld mm Jag är också 13 år och har åkt sen -95. Rick Carpini slår allt. Han har ett nystartat märke också. Derru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag har bara en favorit skatare:Bam Margera Jag skata lite idag men jag är nog den värdelösaste,jag kan inte än stå på brädan med båda fötterna i farten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag har åkt skate i 5 år. är nu snart 18 och jag klarar väl de där och hmm "nåra" trick till Men har gått över till BMX nu.. eller har och har gjorde de för typ 3-4 år sen... var lite jobbigt att göra båda sakerna + att de är svårt att bri bra på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag kan ramla. (Har också nå't speciellt namn men jag har glömt vad det heter) Här i vmo säger vi bella (baila = ramla) Själv åkte man lite för många år sen. Satte väl ollie iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag kan en mc twist och en varial mc twist okej okej jag kan inte ens åka framåt på en rullbräda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag har åkt skate i 5 år. är nu snart 18 och jag klarar väl de där och hmm "nåra" trick till Men har gått över till BMX nu.. eller har och har gjorde de för typ 3-4 år sen... var lite jobbigt att göra båda sakerna + att de är svårt att bri bra på båda. Min granne har vunnit VM i BMX två gånger. Kommer inte på vad han heter, du borde veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag skejtar också.. inlines då. det är ju egentligen det riktiga skate =).. sätter en hel del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag kan åka ner för en hel backe utan att ramla. De ni, slå det om ni kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 det är svårt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 min idol e tony ni kan väll gissa vad det ska stå efter tony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Det ända jag kan är när man har händerna på brädan och åker.. Och när man bara åker på två hjul.. Då kanske ni undrar varför jag kan dom..?? Jo, det va så att jag o ett par polare spelade in en jackass film förra sommaren, och då skulle jag lära mig det.. och det gjorde jag.. efter ett par bellar..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 tony hank? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Bucky lasek äger hela skateboars världen kolla här från x-games bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 jag skejtar också.. inlines då. det är ju egentligen det riktiga skate =).. sätter en hel del.. Då blade:ar man ju. Jag kan inte skate:a över huvud taget, kan ju åka och så men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ni som kan det där med skata.. vad heter dom tricken jag kan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts