bobb0 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 heter gubben i Mafia också Tommy?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Ja, Tommy Angelo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Nej han heter ej Tommy Angelo, han heter Thomas Angelo, men de är bara Sallieri som kallar honom för Tommy oich resten också förståss men han heter Thomas. Och de är en stoor skillnad. Så där hade du fel Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag vet, glömde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hehe jo de är lätt hänt, jag skulle också ha svarat Tommy för man hör bara Thomas 1 gång i spelet och de är när han pressenterar sig för The Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Ja, spelade om nyss, och då hörde jag att han sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hehe, mm jag började också lira om spelet idag, fick de orginal i förrgår, äntligen, har haft de br´änt innan men de är inge kul heller =P jag är på Fairplay, ska till Race banan och köra.. men ska sitta lite på forum och digga musik först =P vart är du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag tror att herr Vercetti också heter Thomas. För det första är Tommy inget namn i USA utan det är ett vanligt smeknamn till Thomas eller Tom. Dessutom så hör man det en gång i Vice City, när Cortez ringer och frågar hur det är med Mercedes. Då säger han Thomas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag tror att herr Vercetti också heter Thomas. För det första är Tommy inget namn i USA utan det är ett vanligt smeknamn till Thomas eller Tom. Dessutom så hör man det en gång i Vice City, när Cortez ringer och frågar hur det är med Mercedes. Då säger han Thomas. det visste inte jag...konstigt att dom inte säger thomas till honom hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Nej det är bara en gång man hör det och den kan ju vara så att Cortez säger fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Nej det är bara en gång man hör det och den kan ju vara så att Cortez säger fel det har du rätt i...kanske säger han rätt...kanske säger han fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 snubben i mafia hetter Tommy Angelo och dom har inte härmat vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Angelo är ju lungt coolare än vercity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 snubben i mafia hetter Tommy Angelo och dom har inte härmat vice city sluta spamma...mafia kom före vc förresten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 sluta spamma...mafia kom före vc förresten jag spammar fan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 sluta spamma...mafia kom före vc förresten jag spammar fan inte Nehe? Det gör du inte? Gå o lägg dig och sov eller nåt... snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 sluta spamma...mafia kom före vc förresten jag spammar fan inte gör du väl...2 poster nästan samma minut samma dag...ena en minut efter...vad kallar du annnars de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 OKey jag spammar och jag fattar att mafia kom före vice city jag har båda på pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 OKey jag spammar och jag fattar att mafia kom före vice city jag har båda på pc. Bra att du erkänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts