Jump to content

Secrets ( hemligheter )

Diaz
 Share

Recommended Posts

det finns även en på stranden

Jo, ja har också sett en på stranden, den var ganska nära fyren vill ja minnas.

Ta caddyn som står i buskaget nere vid fyren och åk ut o leta. :shifty:

Första gången jag upptäckte att det stod en golfbil parkerad där, blev ja överraskad. Enda ja såg var att det blänkte lite konstigt i buskarna när solen sken i lacken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett skönt påskägg i Vice är spöket på motorcykeln.

Ta en motorcykel och se till att du får en passagerare. Antingen genom att plocka en cykel med en passagerare och få den att hoppa upp igen eller genom att ta "girls like you-fusket".

Åk ner till stranden och backa ut i vattnet tills du börjar tappa liv, åk snabbt in igen.

Nu borde du inte se någon på din cykel men om du tittar åt sidorna eller bak så borde det blinka till med en människa då och då. Dessutom blir det blodspår efter cykeln samt ett konstigt ljud som låter som man kör över folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet en helt sjukt rolig grej....På uppdraget för filmsnubben när du hopparrunt på taken med MC:n::-_- När du åker in i hissen, åk in lite snett mot en av väggarna. Genom kameran kommer man nu få se att motorcykeln cp'ar ur och går bärsärkargång och mejar ner personerna i hissen. Helt otroligt kul!!!! Man kan jö inte sluta skratta liksom!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äääää.... jo detta är ingen hemlighet men en rolig grej! Ta kåden Girls like you kåden och pedestrians har vapen

1. Ta en buss

2. Vänta tills det kommer jätte många tjejer med vapen (De utan dödar du)

3. Åk till Polis stationen och gå in och peppra ;)

PS. Spara aldrig för dem här koderna försvinner ALDRIG om du sparar -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äääää.... jo detta är ingen hemlighet men en rolig grej! Ta kåden Girls like you kåden och pedestrians har vapen

1. Ta en buss

2. Vänta tills det kommer jätte många tjejer med vapen (De utan dödar du)

3. Åk till Polis stationen och gå in och peppra ;)

PS. Spara aldrig för dem här koderna försvinner ALDRIG om du sparar :huh:

hmm.. händer det nåt speciellt på polisstationen efter att man dödat tjejerna med vapen eller vad är det som skulle va så roligt? -_-

ps. hoppas du skämtar med din kåd-stavning ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet en helt sjukt rolig grej....På uppdraget för filmsnubben när du hopparrunt på taken med MC:n::-_- När du åker in i hissen, åk in lite snett mot en av väggarna. Genom kameran kommer man nu få se att motorcykeln cp'ar ur och går bärsärkargång och mejar ner personerna i hissen. Helt otroligt kul!!!! Man kan jö inte sluta skratta liksom!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

ja :huh: jag prövade nyss :">

men jag hörde också att Tommy fjärtade ;) LOL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor