BigBear Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Var ja du, svårt o säga, den é inte där alltid tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 det finns även en på stranden Jo, ja har också sett en på stranden, den var ganska nära fyren vill ja minnas. Ta caddyn som står i buskaget nere vid fyren och åk ut o leta. Första gången jag upptäckte att det stod en golfbil parkerad där, blev ja överraskad. Enda ja såg var att det blänkte lite konstigt i buskarna när solen sken i lacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fruxo Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Ett skönt påskägg i Vice är spöket på motorcykeln. Ta en motorcykel och se till att du får en passagerare. Antingen genom att plocka en cykel med en passagerare och få den att hoppa upp igen eller genom att ta "girls like you-fusket". Åk ner till stranden och backa ut i vattnet tills du börjar tappa liv, åk snabbt in igen. Nu borde du inte se någon på din cykel men om du tittar åt sidorna eller bak så borde det blinka till med en människa då och då. Dessutom blir det blodspår efter cykeln samt ett konstigt ljud som låter som man kör över folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 sånt brukar jag se efter en bil eller båt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 om man hoppar på en båt som kör i vattnet, från en annan båt som du kör, så kommer den som kör båten du hoppar på att springa ner i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 U-båten vart finns den ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 U-båten vart finns den ?? i vattnet? kör omkring i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marca Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag vet en helt sjukt rolig grej....På uppdraget för filmsnubben när du hopparrunt på taken med MC:n:: När du åker in i hissen, åk in lite snett mot en av väggarna. Genom kameran kommer man nu få se att motorcykeln cp'ar ur och går bärsärkargång och mejar ner personerna i hissen. Helt otroligt kul!!!! Man kan jö inte sluta skratta liksom!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) Kan man ta u-båten el!? Jag har aldrig ens sett den Redigerad 27 juli, 2003 av Vice Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Äääää.... jo detta är ingen hemlighet men en rolig grej! Ta kåden Girls like you kåden och pedestrians har vapen 1. Ta en buss 2. Vänta tills det kommer jätte många tjejer med vapen (De utan dödar du) 3. Åk till Polis stationen och gå in och peppra PS. Spara aldrig för dem här koderna försvinner ALDRIG om du sparar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Äääää.... jo detta är ingen hemlighet men en rolig grej! Ta kåden Girls like you kåden och pedestrians har vapen 1. Ta en buss 2. Vänta tills det kommer jätte många tjejer med vapen (De utan dödar du) 3. Åk till Polis stationen och gå in och peppra PS. Spara aldrig för dem här koderna försvinner ALDRIG om du sparar hmm.. händer det nåt speciellt på polisstationen efter att man dödat tjejerna med vapen eller vad är det som skulle va så roligt? ps. hoppas du skämtar med din kåd-stavning ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hmm.. händer det nåt speciellt på polisstationen efter att man dödat tjejerna med vapen eller vad är det som skulle va så roligt? ps. hoppas du skämtar med din kåd-stavning ds. Tjejerna följer med dig in på polisstationen och hjälper dig att skjuta snutar.. det är det roliga med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag vet en helt sjukt rolig grej....På uppdraget för filmsnubben när du hopparrunt på taken med MC:n:: När du åker in i hissen, åk in lite snett mot en av väggarna. Genom kameran kommer man nu få se att motorcykeln cp'ar ur och går bärsärkargång och mejar ner personerna i hissen. Helt otroligt kul!!!! Man kan jö inte sluta skratta liksom!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! ja jag prövade nyss :"> men jag hörde också att Tommy fjärtade LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 ja jag prövade nyss :"> men jag hörde också att Tommy fjärtade LOL! Säker på att det var tommy som fjärtade? Det finns ett par pedestrians som fjärtar, den stora tjocka svarta gubben t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Hur i hela världen kommer ni in i lägenheten som är vid pay and spray? Det står en hermes vid ett hus men det är inga dörrar etc på det huset ju, "bara" en helikopter ovanpå huset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ingången till huset är på södra sidan av huset om jag inte mins fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 den högra dörren söder om huset..eller vad man nu säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Dom här vita snubbarna dom som jobbar och är ganska tjocka med gul jobbar hatt brukar också fjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 cooolt jag har aldrig sett det här f*n vad coolt att man kunde gå in i en lägenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 och.. vem orkar leta efter en gamla? Ja vissa är ju väldigt slöa av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts