Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Tanka Här Ge mig feedback här ifal det inte funkar stretcha ut debug-infon så jagser allt och ta ett screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 är det beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) ja dte e fortfarande ett par saker som ska läggas in (brandman, telefonkiosk, tidning osv. osv.) btw, skribb du som e så et på skins vad e det för fel på den här tidningen när jag lägger in den i ViceTxd blir den svart?!?!?! (har gjort den själv, *stolt*) http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...spaper01_64.bmp Redigerad 22 juli, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 vet ej ska försöka fixa själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 aja ska dra nu ut med båten här e koden för betan till vcmm ifall ni vill leka runt: //Variables $enforcer_txd = include('D:/temp/Enforcer/enforcer.txd'); $mrwhoppe_txd = include('D:/temp/hemglass/mrwhoop.txd'); $icecreamfactory = include('D:/temp/hemglass/lh_taxi.txd'); $police_car = include('D:/temp/policecar/police.txd'); $police_mav = include('D:/temp/Maverick/polmav.txd'); $postbox = include ('D:/temp/post/dynpostbx.txd'); $polis = include ('D:/temp/polis/cop.txd'); $polis_tommy = include('D:/temp/polis/CSplay6.txd'); $polis_lol = include('D:/temp/polis/player6.txd'); $polis_lance = include('D:/temp/polis/IGBudy2.txd'); $ambulance_sv = include('D:/temp/ambulance/ambulan.txd'); $medic = include('D:/temp/ambulancedood/medic.txd'); //Variables for he hemglass van $glass_name = 'Hemglass'; $glass_defaultide = '153, mrwhoop, mrwhoop, car, MRWHOOP, WHOOPEE, null, ignore, 10, 6, 0, 239, 0.7'; $glass_coldata = 'mrwhoop, 59,55'; //Variable for gta3.img $gta3_img = '/models/gta3.img'; //Moving the vehicels file and making a new one file_move('/models/coll/vehicles.col', '/models/coll/vehicles_backup.col'); file_copy('D:/temp/hemglass/vehicles.col', '/models/coll/'); //renaming the carcols file file_move('/data/carcols.dat', '/data/carcols_backup.dat'); //Making a new one file_copy('D:/temp/carcols.dat', '/data/'); //adding the txdfiles image_addfile ($gta3_img, $mrwhoppe_txd); image_addfile ($gta3_img, $icecreamfactory); //updating the ide car_updateide('mrwhoop',$glass_defaultide); //updating the displayname car_updatedisplayname('mrwhoop', $glass_name); //changing colors config_replaceline('/data/carcols.dat','mrwhoop',$glass_coldata); //Variables for Enforcer $swat_coldata = 'enforcer, 1, 95'; file_move('/data/carcols.dat', '/data/carcols_backup.dat'); file_copy('D:/temp/carcols.dat', '/data/'); //Adding the enforcer image_addfile ($gta3_img, $enforcer_txd); config_replaceline('/data/carcols.dat','enforcer',$swat_coldata); //Adding the police car and maverick image_addfile ($gta3_img, $police_car); image_addfile ($gta3_img, $police_mav); //Adding misc. files image_addfile ($gta3_img, $postbox); image_addfile ($gta3_img, $polis); image_addfile ($gta3_img, $polis_tommy); image_addfile ($gta3_img, $polis_lol); image_addfile ($gta3_img, $polis_lance); image_addfile ($gta3_img, $medic); //Adding Ambulance image_addfile ($gta3_img, $ambulance_sv); Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 det funkar inte. :'( och jag kunde inte ta ett screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 mikolan, om du ger mig din msn eller nåt så kan jag skicka en meny och en loading screen till GTA: sweden. den är ganska snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Du kan få min svenska polisstation sen när ja e helt klar med den..vissa saker behöver förbättras på den så..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts