MAFIA_KING Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 vart ska jag skjuta på draken?lr sjöodjuret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 du ska inte skjuta på den... du ska gå fram till bruden (de é de väl?) skjut sönder låset vid hennes händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jaja nu har jag klarat d!men kan man skjuta med bilen "black metal" det e ju iaf en kul spruta på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 tror inte man kan det. jag vet inte hur i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MafiaMan Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) Nej man kan inte sjuta med den, men den ar skottsaker (utom dacken ) Och den är väldigt bra att krossa sig fram genom trafiken med . Redigerad 5 augusti, 2003 av MafiaMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts