eightball Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Datorn stängs av bara så där utan att jag gör något. Sen när jag startar datorn igen så står det att datorn har återställts efter ett alvarligt problem Vad är felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Datorn stängs av bara så där utan att jag gör något. Sen när jag startar datorn igen så står det att datorn har återställts efter ett alvarligt problem Vad är felet du måste uppdatera din moderkorts drivrutiner kopiera fel loggen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Datorn stängs av bara så där utan att jag gör något. Sen när jag startar datorn igen så står det att datorn har återställts efter ett alvarligt problem Vad är felet Exat de problemet har jag med, vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Exat de problemet har jag med, vad har du för dator? Själva datorn? Fujitsu Siemens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 du måste uppdatera din moderkorts drivrutiner kopiera fel loggen också Hur får jag reda vilket moderkort jag har :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 tanka detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 tanka detta Är det mainboard som är Moderkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Datorn stängs av bara så där utan att jag gör något. Sen när jag startar datorn igen så står det att datorn har återställts efter ett alvarligt problem Vad är felet har xp home edion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 har xp home edion Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 kanske din dator överhettas? kolla tempen i sandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 kanske din dator överhettas? kolla tempen i sandra Nej, det var 56 grader/ 129 grader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag har också fujitsu siemens med xp home, och jag hade samma problem för några dar sen. jag kollade fel loggen och där stod att jag skulle uppdatera mina ASPI drivrutiner. det gjorde jag och sen uppade jag till service pack 1, och nu händer det aldrig mer. aspi driver service pack 1 finns på windows update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Så hände för mig 1 gång... Hade för mycket grejer på datan antagligen.. //Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Detta har hänt många gånger för mig... Högerklicka på "Den här datorn" ---> Egenskaper ---> Avancerat ---> Inställningar för "Start och återställning" ---> Bocka av "Starta om automatiskt" under "Systemfel" ---> Ok Istället för att datorn startar om utan någon information kommer du nu att få en bluescreen. Där står det vad det är för fel, tex "MEMORY_MANAGEMENT". Sen kan man gå in på MS hemsida och söka upp felet. Om man har tur finns det även en lösning på hur man fixar det. Jag har fått 3 olika såna här fel, bland annat "MEMORY_MANAGEMENT". Alla felen pekar på RAM-minnet (hårdvara) så jag kan inte göra så jättemycket åt det Men felen har inte kommit upp lika ofta sedan jag installerade Service Pack 1. Nu kommer dom kanske 1-2 gånger i månaden, förut var det ca 1-2 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag har också fujitsu siemens med xp home, och jag hade samma problem för några dar sen. jag kollade fel loggen och där stod att jag skulle uppdatera mina ASPI drivrutiner. det gjorde jag och sen uppade jag till service pack 1, och nu händer det aldrig mer. aspi driver service pack 1 finns på windows update jag har ju exat samma problem,därför har också laddat hem service pack1 men det går inte att installera, det står att filen pubret.msi inte är tilgänglig när istallationen (gäller) kommer till microsoft publisher 2002, vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Detta har hänt många gånger för mig... Istället för att datorn startar om utan någon information kommer du nu att få en bluescreen. Där står det vad det är för fel, tex "MEMORY_MANAGEMENT". Sen kan man gå in på MS hemsida och söka upp felet. Om man har tur finns det även en lösning på hur man fixar det. Jag har fått 3 olika såna här fel, bland annat "MEMORY_MANAGEMENT". Alla felen pekar på RAM-minnet (hårdvara) så jag kan inte göra så jättemycket åt det Men felen har inte kommit upp lika ofta sedan jag installerade Service Pack 1. Nu kommer dom kanske 1-2 gånger i månaden, förut var det ca 1-2 gånger i veckan. Tack hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 det är inte det felet. jag hade det. det är 2 bokstäver som av misstag byter plats med varrandra under nån update instalation ( möjligtvis service pack 1.1 ). 2 bokstäver i en DLL fil ändras. för att åtgärda det ( som jag gorde ) är att känna nån som vet vad han gör när han pillar och ändrar i systemets filer. vad är det för os du har ? ( om du inte har sagt det igen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag har ju exat samma problem,därför har också laddat hem service pack1 men det går inte att installera, det står att filen pubret.msi inte är tilgänglig när istallationen (gäller) kommer till microsoft publisher 2002, vad är det för fel? hallå kan någon svara på detta, jag är desperat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts