GtA FrEaK Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 www.gtafrswe.rr.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 varför gör du inga modeller? det är roligare! uppdrag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 det är inte ens han som har gjort moddarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 VAFAN HAR DU MIN GAMLA NEWBIE SWAT DÄR! TA BORT DEN FÖR HELVETE!! JÄVLA SVIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 VAFAN HAR DU MIN GAMLA NEWBIE SWAT DÄR! TA BORT DEN FÖR HELVETE!! JÄVLA SVIN! passa käften va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 VAFAN HAR DU MIN GAMLA NEWBIE SWAT DÄR! TA BORT DEN FÖR HELVETE!! JÄVLA SVIN! om du har ork kan du anmäla han ( copyright/upphovsrätten ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 fräck sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Du kan ju inte ge ut E-Mailen och Namnet och massa sån information utan tillåtelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Jag tror jag orkar anmäla han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 www.gtafrswe.rr.nu hur har du gjort så det inte går att visa källa eller spara nån av bilderna med höger mus knapp? vilken html kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 <body oncontextmenu="alert;return false"> <body onselectstart="alert;return false"> kom på koden nu, igenom att trycka på höger mus knapp i början när hemsidan laddar då funkar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 hur har du gjort så det inte går att visa källa eller spara nån av bilderna med höger mus knapp? vilken html kod? Väldigt lätt att komma förbi såna där koder. Men visst, det kan väl alltid stoppa någon från att länka till en fil/bild på sajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 orka göra en egen sida med samma mods som typ 170 sidor redan har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 du kan väl lägga in den här färg koden på din sida i mods eller någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) förlåt Dark Supplicant att jag inte tog bort din mod direkt jag var i sommar stugan och där hände ett problem förlåt nu är din mod borta den som inte vill ha sin mod i sidan säger bara till så gör jag det efter en vecka jag gör det efter en vecka därför jag är alltid en vecka i stugan Redigerad 23 juli, 2003 av GtA FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 förlåt Dark Supplicant att jag inte tog bort din mod direkt jag var i sommar stugan och där hände ett problem förlåt nu är din mod borta den som inte vill ha sin mod i sidan säger bara till så gör jag det efter en vecka jag gör det efter en vecka därför jag är alltid en vecka i stugan kan du inte ta med min färg kod? snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts