kricke Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag tycker techno är ren jävla skit!. fast det är min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag tycker techno är ren jävla skit!. fast det är min åsikt Min med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 min med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Jag tyckte också ända tills jag värkligen lyssnade på en tecno låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jo.... många tycker techno inte är speciellt bra musik men men. Jag tycker dom bara går miste om en massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 jag tycker techno är ren jävla skit!. fast det är min åsikt Techno är jävla skitmusik. Jag lyssnar på: Iced earth kizz (till jonil) AC/DC Black sabbath ytterst lite metallica Har hört några låtar med manowar så jag tycker väl om dom också.Finns säkert mer jag lyssnar på, men kommer inte på nu. Sen ska jag försöka hitta lite Blind guardian, Dimmo borgie (stavning). Och så ska jag tanka lite låtar med Rob zombie idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) Techno är jävla skitmusik. Jag lyssnar på: Iced earth kizz (till jonil) AC/DC Black sabbath ytterst lite metallica Har hört några låtar med manowar så jag tycker väl om dom också.Finns säkert mer jag lyssnar på, men kommer inte på nu. Sen ska jag försöka hitta lite Blind guardian, Dimmo borgie (stavning). Och så ska jag tanka lite låtar med Rob zombie idag. dom heter inte kizz dom heter kiss Redigerad 24 juli, 2003 av jonil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag lyssnar mest på techno, rock/metal och gamla 80-tals låtar. Scooter, antiloop, metallica, nirvana etc Metallica är lugnt det bästa bandet som nånsin existerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Techno.....det är coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Metallica är lugnt det bästa bandet som nånsin existerat! i agree... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Techno är jävla skitmusik. Jag lyssnar på: Iced earth kizz (till jonil) AC/DC Black sabbath ytterst lite metallica Har hört några låtar med manowar så jag tycker väl om dom också.Finns säkert mer jag lyssnar på, men kommer inte på nu. Sen ska jag försöka hitta lite Blind guardian, Dimmo borgie (stavning). Och så ska jag tanka lite låtar med Rob zombie idag. Blind guardian är KUNG då måste bara ha dom!!.. här är några bra låtar: bright eyes, goodbye my friend, mirror mirror, majesty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Blind guardian är KUNG då måste bara ha dom!!.. här är några bra låtar: bright eyes, goodbye my friend, mirror mirror, majesty Tack, ska fixa dom ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Mina högtalare får ofta spela följande: Run DMC Public Enemy Petter Looptroop Dr. Dre Eminem Dirty Dozen Shoota Freeway Jay-Z Gang Starr Xzibit Snoop Dogg Sticky Fingaz Blues Ken Ayo Aycash Pato Pooh Natural Born Timbuktu Benzino Nas Nirvana Queen R.E.M. Gasolin Samt många flera... Lätt att missa någon när man listar dem. EB PS. Kiss stavas Kiss. Loggan har inte Z utan spetsiga S! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 urk en hiphoppare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) Mina högtalare får ofta spela följande: Run DMC Public Enemy Petter Looptroop Dr. Dre Eminem Dirty Dozen Shoota Freeway Jay-Z Gang Starr Xzibit Snoop Dogg Sticky Fingaz Blues Ken Ayo Aycash Pato Pooh Natural Born Timbuktu Benzino Nas Nirvana Queen R.E.M. Gasolin Samt många flera... Lätt att missa någon när man listar dem. EB PS. Kiss stavas Kiss. Loggan har inte Z utan spetsiga S! DS. moahhahhahaha äntligen en som fattar de EDIT: att kiss stavas me s Redigerad 24 juli, 2003 av jonil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 urk en hiphoppare w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 har alltid gillar black sabbath! lyssnar på dom nu, lyssnade igår, och i förrgår, varje gång jag sitter i bilen så lyssnar jag, ett trogen fan, rip black sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Mina högtalare får ofta spela följande: Run DMC Public Enemy Petter Looptroop Dr. Dre Eminem Dirty Dozen Shoota Freeway Jay-Z Gang Starr Xzibit Snoop Dogg Sticky Fingaz Blues Ken Ayo Aycash Pato Pooh Natural Born Timbuktu Benzino Nas Nirvana Queen R.E.M. Gasolin Samt många flera... Lätt att missa någon när man listar dem. EB PS. Kiss stavas Kiss. Loggan har inte Z utan spetsiga S! DS. Hiphop o rap suger åsne k*k..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Hiphop o rap suger åsne k*k..!! vad lyssnar du på då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts