simon1583 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Vad lyssnar ni på för musik??? Personligen lyssnar jag på: Kent, Kashmir, Blur, Bryan Adams, Caesars Palace, Christian Kjellvander, David Bowie, Eskobar, Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, Melody Club, Mando Diao, Moneybrother, The Cardigans, The Sounds, Travis, U2 och massa annat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Rammstein, Black sabbath, Linkin park, eminim, Limp bizkit etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Run DMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Black Sabbath, Slipknot ,Metallica, Rob Zombie e.tc Redigerad 22 juli, 2003 av Dark Supplicant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Fugees, Cypress Hill, Looptroop och en massa andra grejjer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Grave Digger Alice Cooper Candlemass Dio Dream Evil Gamma Ray HelloWeen Accept Hypocrisy ManoWar megadeth Mifits Mithotyn Slayer Twisted Sisters AC/DC dokken Doro edge of sainty Guns 'n roses Iron Madien Judas Priest Kiss Motörhead ozzy osbourn Running Wild Saxon W.A.S.P Accept Poison Mörtley crüe Skid Row Och mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag lyssnar på: det är ingen ordning Metallica dragonforce manowar judas priest, ozzy rob zombie running wild korn slipknot venom W.A.S.P gamma ray accept megadeth marilyn manson skid row children of bodom stormwarrior Guns 'n roses arch enemy cradle of filth halloween guano apes godsmack rage against the machine alica cooper blind guardian dia psalma lost horizon within temptation sex pistols.. det fattas väl några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Run DMC jag me!! och Fat boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Amen Apocalyptica Chimaira The Crown Deftones The Cure Dusturbed American Head Charge Entombed In Flames Immortal Lost Prophets Manowar Nirvana Offspring Painfield Psycore Sepultura Seventribe Slipknot Silverchair Slodust Soilwork KoRn GAMLA Limp Bizkit Voivod Stone Sour Strapping Young Lad Metallica megadeth transport league rob zombie lite ozzy arch enemy glömt massa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) ja lyssnar på kiss,kiss,kiss,kiss och lite mer kiss Redigerad 22 juli, 2003 av jonil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Amen Apocalyptica Chimaira The Crown Deftones The Cure Dusturbed American Head Charge Entombed In Flames Immortal Lost Prophets Manowar Nirvana Offspring Painfield Psycore Sepultura Seventribe Slipknot Silverchair Slodust Soilwork KoRn GAMLA Limp Bizkit Voivod Stone Sour Strapping Young Lad Metallica megadeth transport league rob zombie lite ozzy arch enemy glömt massa bra musik smak! själv lyssnar man på korn slipknot hoobastank in flames ill niño mudvayne papa roach HIM metallica iron maiden kizz Flaw Trapt Trust company ozzy avanged sevenfold godsmack linkin park taproot spineshank offsprings green day sum41 millencolin system of a down red hot chili peppers deftones silverchair nirvana Amen nickelback the rasmus limp bizkit staind (hed)p.e guano apes dirty americans orkar inte skriva fler. Redigerad 22 juli, 2003 av robban... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Bra musik Stil Kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Lyssnar alla här på äcklig mainstream? (Linkin park, Limp bizkit, Offspring...) Rob Zombie White Zombie Metallica Iced Earth Ozzy Osbourne Black Sabbath Iron Maiden Accept Judas Priest Nazareth Led Zeppelin Manowar Nirvana Van Halen Sen kanske det finns nå fler. Som sagt... jag glömde AC/DC. Hur kunde jag? Redigerad 23 juli, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 bra musik smak! själv lyssnar man på korn slipknot hoobastank in flames ill niño mudvayne papa roach HIM metallica iron maiden kizz Flaw Trapt Trust company ozzy avanged sevenfold godsmack linkin park taproot spineshank offsprings green day sum41 millencolin system of a down red hot chili peppers deftones silverchair nirvana Amen nickelback the rasmus limp bizkit staind (hed)p.e guano apes dirty americans orkar inte skriva fler. du stava fel på kiss de e inte kizz de e kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag lyssnar pårätt blandat =) Slipknot Rammstein Clawfinger Millencolin Randy 59 times the pain Pennywise No fun at all NOFX Avril Lavigne Offspring Liberator Nightwish Enya Elvis Presley Good Charlotte Sum 41 Blink 182 Rage Against The machine och lite till + Allt de skribb skrev upp. så jag lyssnar på rätt mkt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Lyssnar alla här på äcklig mainstream? (Linkin park, Limp bizkit, Offspring...) Rob Zombie White Zombie Metallica Iced Earth Ozzy Osbourne Black Sabbath Iron Maiden Accept Judas Priest Nazareth Led Zeppelin Manowar Nirvana Van Halen Sen kanske det finns nå fler. Haha du lyssnar på samma som jag The big Vercetti. Men mest Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Hiphop, Rap, RnB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 jag lyssnar på: det är ingen ordning Metallica dragonforce manowar judas priest, ozzy rob zombie running wild korn slipknot venom W.A.S.P gamma ray accept megadeth marilyn manson skid row children of bodom stormwarrior Guns 'n roses arch enemy cradle of filth halloween guano apes godsmack rage against the machine alica cooper blind guardian dia psalma lost horizon within temptation sex pistols.. det fattas väl några... + sex pistols the clash stormlord imperiet black sabbath milc inc silverchair clawfinger Dark Tranquillity pain guns N' Roses jag hittade några fler iag..men det finns fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Lyssnar alla här på äcklig mainstream? (Linkin park, Limp bizkit, Offspring...) Rob Zombie White Zombie Metallica Iced Earth Ozzy Osbourne Black Sabbath Iron Maiden Accept Judas Priest Nazareth Led Zeppelin Manowar Nirvana Van Halen Sen kanske det finns nå fler. Iiii.. Vad du kommer å saker som jag har glömt att skriva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Typ: Techno (Xinox) AC/DC Rammstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts