siggge Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 1. Du byter till din vanliga main.scm som ersattes när du installerade tournamentmodden. för du gjorde väl en backup? 2. Ja, man kan installera om spelet utan att savegames försvinner. Gör annars backup på den me om du e osäker Jag gjorde aldrig en backup men man kan väl hitta nån sån här på internet Försvinner problemet om man intstallerar om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag gjorde aldrig en backup men man kan väl hitta nån sån här på internet Försvinner problemet om man intstallerar om spelet? instalerar du om spelet så kommer ju orginal filerna instaleras, så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 instalerar du om spelet så kommer ju orginal filerna instaleras, så ja Tack, är det säkert nu då för jag har ingen lust att klara hela spelet om igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 om du är osäker på om dom försvinner så kopeira GTA vice city user files mappen och klistra in mappen nån annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 om du är osäker på om dom försvinner så kopeira GTA vice city user files mappen och klistra in mappen nån annanstans Ok, tack så mycket senital och beat.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ja om någon pm:ar mig väldigt diskret kan jag säga hur man gör för att hitta v1.1 crackad och så att det funkar att köra multi med jag gjorde det alledes nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hurrmm spelar roll 18 års gräns kan ju ändå inte köpa eller hur förresten kan inte vi bestämma en tid vi ska köra på nån gång i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hurrmm spelar roll 18 års gräns kan ju ändå inte köpa eller hur förresten kan inte vi bestämma en tid vi ska köra på nån gång i morgon warez är olagligt, och förbjudet att prata om i detta forum + att man inte behöver vara 18 för att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ja prata inte mer om det då men även för det så kan ni bestämma en tid och jag får nog inte köpa det det står "extremt våldsamt rekommenderad ålder 18" huh! ingen ide att fråga ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Be morsan följa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ja prata inte mer om det då men även för det så kan ni bestämma en tid och jag får nog inte köpa det det står "extremt våldsamt rekommenderad ålder 18" huh! ingen ide att fråga ens rekommenderad ålder 18 du får köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Öhm, Host. Jag vet att den här frågan suger ( hittar inte ReadMe till GTAT ). Hur chattar man? :"> *EDIT* GTAT Forum fungerade inte när jag provade, och jag fick inget svar på #gtasajten. Därför frågar jag här. Redigerad 22 juli, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag fick köpa det fast jag e 13 år konstigt dom sa bara 499 kr sen åkte jag hem (köpte på onoff).lika med mafia oxå jag köpte det på onoff.dom sa inte ett smack det e jag glad för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Öhm, Host. Jag vet att den här frågan suger ( hittar inte ReadMe till GTAT ). Hur chattar man? :"> *EDIT* GTAT Forum fungerade inte när jag provade, och jag fick inget svar på #gtasajten. Därför frågar jag här. Tryck på X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Tryck på X Okej, 1000 tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Nått spel ikväll? Men nån annan får hosta, min processor behöver vila Nån med 2 Ghz (eller 2000+) eller mer bör hosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Testade nyss modden. Laggig, buggig + att man jämt slängs ut från servern osv men väldigt trevligt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 nån som hostar? vill spela.. vet inte om jag kan hosta, datorn är skit seg och har varit på i 9 dar ( inte bra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Aja, blev inget ikväll, måste sova lite extra. @Senitel: Varför inte starta om dagton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 @Hultenius: då måste jag ju vänta till den startar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts