Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Hur refreshar man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jag har gjort en server nu! Den heter "Sweden Only!", så kom in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jamen hur joinar man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Tryck på "Refresh", ser du servern "Sweden Only" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Ja nu ser jag, men hur gör man sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 1. Klicka på "Run VC" för att starta VC. 2. Starta ett nytt spel (obs! ladda ingen sparfil!) 3. Tryck ALT+TABB för att komma ut ur spelet. 4. Markera "Seden Only" och klicka på connect. 5. Tryck ALT+TABB igen tills du är inne i spelet. Sen ska det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Funkar ju Edit: du stack? Redigerad 21 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Fasen så kul det var, riktig katt och råtta lek Servern kraschade när 4 personer kom in.... Jag startar ny server, den heter "GTAsajten only" med max 3 spelare. GTA3_PLAYER kommer kanske in också, han måste bara konfa om sin router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag stängde ner servern nu, men det var riktigt kul! Nu har jag stora förväntningar på MTA Jag sparar denna topic om nån mer har problem med att komma in på servrarna. Om man har en router ligger man risigt till... man måste öppna portarna 235 och 532. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag stängde ner servern nu, men det var riktigt kul! Nu har jag stora förväntningar på MTA hehe..synd att ja inte va me..tittade på film..men var d buggigt eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Ja, riktigt buggigt och laggigt men roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Ja, riktigt buggigt och laggigt men roligt. hmm..kan inte tänka mig att det skulle vara roligt då men tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Var hittar man patchen 1.1 nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Var hittar man patchen 1.1 nånstans? gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 kan inte vara med.. eftersom jag har ett *host*nerladdat*host* vicecity så kan jag inte instalera patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Men det står att man bara ska använda patchen om man har typ fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 kan inte vara med.. eftersom jag har ett *host*nerladdat*host* vicecity så kan jag inte instalera patchen. ja om någon pm:ar mig väldigt diskret kan jag säga hur man gör för att hitta v1.1 crackad och så att det funkar att köra multi med jag gjorde det alledes nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lither Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Min kompis fick stora problem så att inte vanliga Vice startade sen. Läs deras officiella FAQ först (finns på svenska). Ett hett tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Fan va surt Nu går det inte att öppna de sparade spelen längre :'( Nån som vet vad felet är och hur jag åtgärdar det? Skulle vara väldigt snällt! *EDIT* Kan man installera om spelet utan att ens savegames försvinner? Redigerad 22 juli, 2003 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Fan va surt Nu går det inte att öppna de sparade spelen längre :'( Nån som vet vad felet är och hur jag åtgärdar det? Skulle vara väldigt snällt! *EDIT* Kan man installera om spelet utan att ens savegames försvinner? 1. Du byter till din vanliga main.scm som ersattes när du installerade tournamentmodden. för du gjorde väl en backup? 2. Ja, man kan installera om spelet utan att savegames försvinner. Gör annars backup på den me om du e osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts