Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Har läst att det många som vill bli administrators....hade en liten ide kring det....Man kanske skulle kunna ha en rang som skulle heta test administrator eller nåt liknande...man testar dom som vill bli administrators i en vecka eller nåt sånt...sköter dom inte det.... "back too members igen"...låter min ide bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 nej, eftersom om någon missköter det och raderar alla inlägg blir det lite kaos här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 nej, eftersom om någon missköter det och raderar alla inlägg blir det lite kaos här MEN!! man får ju ta nån som verkar seriös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 nej, eftersom om någon missköter det och raderar alla inlägg blir det lite kaos här Vem skulle vilja göra det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Visst är det kul att vara admin ( ), men behövs det verkligen fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Njä...det gör det väl inte...men detta var bara ett förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Njä...det gör det väl inte...men detta var bara ett förslag... ett dumt förslag, kom med bättre argument nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 ett dumt förslag, kom med bättre argument nästa gång Du har suttit på för många svenska lektioner!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Det va ett bra argument!! Föresten så blev jag född för att bli Admin i ett forum... Det är större än SoR-böset sörrö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Det va ett bra argument!! Föresten så blev jag född för att bli Admin i ett forum... Det är större än SoR-böset sörrö... Du vill verkligen bli Admin va?......Hehe....tror jag har ändrat mig......Hultan om du har en lista på folk som vill bli Admin så skriv upp mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Jag nöjer mig som sagt med att vara member... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Jag nöjer mig som sagt med att vara member... Jo det behövs ju några sådana också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Du vill verkligen bli Admin va?......Hehe....tror jag har ändrat mig......Hultan om du har en lista på folk som vill bli Admin så skriv upp mig.... JAA!!! Det vill jag!!! [Dreglar efter titeln Admin] O föresten Funnylin... Du e ju redan Admin!!! RollspelsAdmin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 JAA!!! Det vill jag!!! [Dreglar efter titeln Admin] O föresten Funnylin... Du e ju redan Admin!!! RollspelsAdmin... Rollspeladmin ja.......den som siktar mot nått högt måste alltid sikta högre som det heter(???) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 va? det har jag aldrig hört??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 va? det har jag aldrig hört??!! Ahhh du fick ju inte skriva nåt.....jag tänkte ju lura stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Ahhh du fick ju inte skriva nåt.....jag tänkte ju lura stellhell Jaa nu känner man säj bortgjord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 va? det har jag aldrig hört??!! Inte jag heller!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Ahhh du fick ju inte skriva nåt.....jag tänkte ju lura stellhell Jasså!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Jaa nu känner man säj bortgjord... Ja det borde du göra.......skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts