new Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Det första paketet skall finnas på fort baxter air base, det andra i närheten av dirtbick trak i vice point (skall finnas lite åvanför på stranden vad jag fick veta), tredje och sissta skall finnas vid/på/i North point mall mot stranden sett. tackar på förhand... /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Det första paketet skall finnas på fort baxter air base, det andra i närheten av dirtbick trak i vice point (skall finnas lite åvanför på stranden vad jag fick veta), tredje och sissta skall finnas vid/på/i North point mall mot stranden sett. tackar på förhand... /Daniel det vid fortbaxter airbase är bakom den lilla skyllten i öppningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Det vid dirtbike track finns bakom en (gul?) skylt vid vattnet har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Det vid dirtbike track finns bakom en (gul?) skylt vid vattnet har jag för mig. den är blå och det står jocksport (jacksport?) på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Ladda ner programmet som gör att du kan se exakt vilka du ha kvar! finns på nån tysk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Kolla på www.all-vice-city.fr.st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Det finns alla hidden packades här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 här är en bra hjälp sida... ..http://www.oddweb.net/gta4/index.asp / Keep it...Phoney. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag lägger upp en liten karta http://poppe.www3.dotnetplayground.com/filer/vicepackages.jpg Nu då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts