Absurd Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 jag har laddat ner nya uppdateringar till windows... men nu står det varje gång jag startar datorn att den inte kan hitta just denna filen... hur skall jag göra för att få bort detta ? har med Servic pack som man laddar ner att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Klicka här så får du ett par länkar till riched20.dll. Om det är några andra dll-filer du behöver så gå in här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 tack ! men var skall jag lägga den ? spelar det nån roll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 lägg den i ...\WINDOWS\SYSTEM\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 ååh ! gud velsigna dig !! äntligen kan jag installera msn 6,0 !!! skall bara hoppas att det fungerar ! tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 (redigerad) nytt problem. men det hör till det gamla så jag gjör inte en ny topic. nu när jag statar datorn så kommer det upp en anna ruta. "... entry point RichEdit10ANSIWndProc coult not be located in the dynamic link libary RICHED20.dll." har sett på internet att det är mycket många mer som har haft priblem med just det här. skulle gissa på att nån av er där ute åxå har fått problemet. och löst det... ... vore tacksam för lite hjälp. -EDIT- jag kan inte öppna Vice City Mod Manager, i stället så kommer denna rutan upp. Redigerad 26 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 (redigerad) har laddad ner en uppdatering nu... skall no fungera nu tror jag. hepp. det fungerade inte. Redigerad 26 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ingen aning hur man fixar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ha ! en norsk punkare som jag chattar med hjälpte mig ! inget ont om norskar nu då alltså ! man skall iaf lägga: Riched20.dll i windows/system32. så enkelt. prisa norska punkare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts