NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Texten på en t ex helekopter står i alphan, hur gör jag för o ändra den till en egen text! Förklara bra nu, så jag fattar och kan fixa fina modds åt er grabbar (o tjejer?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ändra texten i alphan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vac skare va för färger, jag vill att på t ex helekoptern så ska slogan va röd o vit vad ska jag ha för färger i alphan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 alphan ska alltid vara grå-skala, färgen ändrar du i den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Va? asså förklara lite mer e du snäll, jag fattar inte, kanske du kan ge nå exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 prova dig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Va? asså förklara lite mer e du snäll, jag fattar inte, kanske du kan ge nå exempel? Alltså... Alphan ska vara i gråskala (gråa/svarta/vita färger) och du ändrar färgen på texten i texturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 mhm...så vad blir svart/vit/grå för färger? så om jag gör hela alphan svart, blir den ingem färg als eller? sen så kan jag inte ändra färgen på den i texturen, de e het blått bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 japp! du har fattat vit=färg svart=ingen färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 tack, nu fattar jag! aja en 2 frågor till då.... 1. kan jag inte välja på nått sätt VAR jag vill sätta "texten" på bilen! 2. hur gör jag securicar vit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 1 nej, du måste ha texten på samma ställe, annars kan et bli fel 2 kolla texturen som heter nånting med body Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 1 nej, du måste ha texten på samma ställe, annars kan et bli fel 2 kolla texturen som heter nånting med body (1) måste man, det ska väl gå på nått sätt at ändra den lite iaf! (2) ok sen då, ska jag bara färga om den vit, den kommer juh bli ful då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 använd ps eller nåt, så blir det inte fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts