vr98olli Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Hej! När jag spelar vice city så händer det ibland(ganksa ofta...) att han går bakåt eller framåt själv när jag inte rör piltangenterna! :'( Det händer ibland efter att jag åkt bil etc och ibland efter att jag laddat ett spel! Mycket iriterande då man helt plötsligt inte kan backa eller gå framåt. Detta gäller ENDAST när jag går, ej med bil etc!!! SNÄLLA HJÄLP! PS. Kör win98 P4 2.4Ghz 512 DDR-RAM GF4 Ti48000SE och en kopmis kör också win98 med en 1.7Ghz 256 DDR-RAM GF4 Mmx440(nåt sånt...) utan detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Har du gamepad eller joystick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Har du köpt det eller tankat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jag kör VC på datorn med ps2 dosa! Så jag som e så van på ps2:an kan nu köra lika bra på pc + att det finns replay där och man kan modda o sånt, så de e rätt coolt faktist! Vill nån se lite bilder sen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! SNÄLLA :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Hej! Jaghar en ratt och det trodde dem kunde ha nåt att göra med på den andra platsen jag postade på också(ett annat forum som inte handlar om GTA!) Vad ska jag göra? Avinstallera ratten, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Hej! Jaghar en ratt och det trodde dem kunde ha nåt att göra med på den andra platsen jag postade på också(ett annat forum som inte handlar om GTA!) Vad ska jag göra? Avinstallera ratten, eller? Dra ut kontakten medan du spelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts