J-coop Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vet någon hur man vinner nya gubbar. Jag har letat överallt på internet med det finns bara dåliga förklarningar hur man gör (jag fattar inte vad de menar)plz är det någon saom kan tala om för mig hur man vinner alla gubar ?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Du spelar Arcade Mode med standard-kämparna. Varje gång du klarar av Unknown (vargen) får du se en (oftast dålig) liten filmsnutt, och en ny karaktär bör vara tillgänglig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Du spelar Arcade Mode med standard-kämparna. Varje gång du klarar av Unknown (vargen) får du se en (oftast dålig) liten filmsnutt, och en ny karaktär bör vara tillgänglig... TACK !! men kör man mot samma boss varje gång eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Ja, Unknown är alltid den sista motståndaren. De karaktärer du ska vinna ska du slåss emot, t.ex. om du är King = Armor King, Paul = Kuma osv. Lira på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts