Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 här e en zip fil med en massa bmp filer, jag behöver dem till .xtd för min mod, men kan itne göra det själv. kan nån göra om dem? http://ninthgate.mine.nu/~Mikolan/helpneeded.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ladda ner TXDtool eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 dte e det som e problemet , txd tool kraschar när jag gör något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 dte e det som e problemet , txd tool kraschar när jag gör något tanka viceTXD, det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 tanka viceTXD, det funkar jag kan itne göra txd filer med det, och jag har inte gta3.img och txd.img för jag har itne Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts