Qvarnstromaren Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Vad gör man när jag har gjort alla uppdrag på dom ställen jag har köpt och Paul har ringt och sagt att han är i England,som jag har förstått det. men vad gör jag nu telefon är knäpptyst och ingauppdrag på mina "företag" Tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 har du klarat alla "story uppdrag"? i så fall är det ju bara unique jumpsen och lite sånt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Vad gör man när jag har gjort alla uppdrag på dom ställen jag har köpt och Paul har ringt och sagt att han är i England,som jag har förstått det. men vad gör jag nu telefon är knäpptyst och ingauppdrag på mina "företag" Tacksam för hjälp. Han säger väl aldrig att han är i england, han säger att spelat in porrfilm i england när man klarat filmstudio uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts