eightball Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jag har ett konstigt problem. Jag kan inte skriva i Internet Explorer Tex. i adressfältet så händer ingenting om jag skriver, samma i dom fälten på GTAsajtens forum. Men jag kan skriva i Wordpad som jag gör nu och sedan klistra in. Väldigt jobbigt! Är det någon som vet hur man fixar det? PS. Enter är den ända knappen som funkar i IE just nu DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vilken version har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vilken version har du? Den senaste, 6.0 tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Den senaste, 6.0 tror jag det var. Prova att installera om! Det brukar funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 tänkte precis säga det. eller uppa till service pack 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts