GtA FrEaK Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 hur gör man vcmm filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 mikolan du har tillstånd att ta allt från mig (glöm inte svensk medic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) ska ut med båten i 2 veckor kommer att jobba med modden på bärbara datan därifrån, ifall nå vill leka med koden så här e den: //Variables $enforcer_txd = include('D:/temp/Enforcer/enforcer.txd'); $mrwhoppe_txd = include('D:/temp/hemglass/mrwhoop.txd'); $icecreamfactory = include('D:/temp/hemglass/lh_taxi.txd'); $police_car = include('D:/temp/policecar/police.txd'); $police_mav = include('D:/temp/Maverick/polmav.txd'); $postbox = include ('D:/temp/post/dynpostbx.txd'); $polis = include ('D:/temp/polis/cop.txd'); $polis_tommy = include('D:/temp/polis/CSplay6.txd'); $polis_lol = include('D:/temp/polis/player6.txd'); $ambulance_sv = include('D:/temp/ambulance/ambulan.txd'); //Variables for the Hemglasscar $glass_name = 'Hemglass'; $glass_defaultide = '153, mrwhoop, mrwhoop, car, MRWHOOP, WHOOPEE, null, ignore, 10, 6, 0, 239, 0.7'; $glass_coldata = 'mrwhoop, 59,55'; $gta3_img = '/models/gta3.img'; //Renaming the vehicles.col file_move('/models/coll/vehicles.col', '/models/coll/vehicles_backup.col'); //Making a new vehicles.col file_copy('D:/temp/hemglass/vehicles.col', '/models/coll/'); //renaming the carcols file //Making a new one //adding the txdfiles image_addfile ($gta3_img, $mrwhoppe_txd); image_addfile ($gta3_img, $icecreamfactory); //updating the ide car_updateide('mrwhoop',$glass_defaultide); //updating the displayname car_updatedisplayname('mrwhoop', $glass_name); //changing colors config_replaceline('/data/carcols.dat','mrwhoop',$glass_coldata); //Variables for Enforcer $swat_coldata = 'enforcer, 1, 95'; file_move('/data/carcols.dat', '/data/carcols_backup.dat'); file_copy('D:/temp/carcols.dat', '/data/'); //Adding the police car and maverick image_addfile ($gta3_img, $police_car); image_addfile ($gta3_img, $police_mav); //Adding misc. files image_addfile ($gta3_img, $postbox); image_addfile ($gta3_img, $polis); image_addfile ($gta3_img, $polis_tommy); image_addfile ($gta3_img, $polis_lol); //Adding Ambulance image_addfile ($gta3_img, $ambulance_sv); //This is a bonus file_copy('D:/My shared folder/Starship - We Built This City.mp3', '/mp3'); inte för att jag vill lägga mig i men dom flesta här borde se att du har skrivit sökvägen i din dator tillexempel //This is a bonus file_copy('D:/My shared folder/Starship - We Built This City.mp3', '/mp3'); 'D:/My shared folder/Starship - We Built This City.mp3' D: ska det inte vara C: för hårddisken och sen "my shared folder" är från kazaa på din dator du måste ju skicka med filerna i nån zip fil och bestämma en sökväg alla ska kunna ha på sina datorer Redigerad 22 juli, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 nej för vcmp lägger in filerna i vcm filen ska testa ta bort det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jo men vad är D: för nåt då jag har iallfall C: som hårdisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jo men vad är D: för nåt då jag har iallfall C: som hårdisk har du aldrig hört talas om partitioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 har du aldrig hört talas om partitioner Eller flera hårddiskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) offtopic: jag har C, D, E, F ,G + 2 cd läsare Redigerad 22 juli, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jo det vet jag att det finns såklart men bara för att han har 2 hårdiskar typ en på C: och en på D: så betyder ju inte det att alla har det eller om han har ännu mer hårddiskar o brännare han måste göra något som specifiera vart du har vice city eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jo det vet jag att det finns såklart men bara för att han har 2 hårdiskar typ en på C: och en på D: så betyder ju inte det att alla har det eller om han har ännu mer hårddiskar o brännare han måste göra något som specifiera vart du har vice city eller liknande I ditt register så står det vart du har Vice City root mappen installerat, den går därifrån til d mappar jag specifikerar, t.e.x. file_copy('C:\bajs\carcols.dat', '/data/'); kopierar carcols.dat som den lagt in i vcm filen till /Grand theft auto vice city/data/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ahh ok men varför har du då skrivit en massa sökvägar som inte stämmer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ahh ok men varför har du då skrivit en massa sökvägar som inte stämmer då Därför att dem bara säger åt vcmp vilka filer den ska ta med i vcm filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts