Mikolan Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Jag har tagit alla mods från GTA VC: Sweden tråden och håller på att göra en vcm fil av dem, behöver er tillåtelse jag gör filen men publicerar den itne om ni inte har tillåtit det! alla namn komemr att nämnas i readmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 lungt, mina hittar du här http://ninthgate.mine.nu/~oz/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jag har ett LITET problem =/ en del har gjort sina textur moddar i .bmp format, jag behöver alla i .txd format för att vcmm modden ska fungera skulle behöva en gta3.img och txd.img, kan nån adda mig på msn ocj´h skicka eller så kanske det finns en ftp med dem på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 medans jag Inte tankar ned vc för att få tag på gta3.img och txd.img så gjorde jag en logga (som syns när man ska tanka i VCMM : http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/vcswelogo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) Aja kan itne göra mer nu, fortsätter imorgon, hittils har jag lagt till dessa i Moden: Swedish Enforcer by StellHell Hemglass Mod By Skribb Swedish policecar by GTA3_PLAYER Swedish Police Maverick by StellHell Swedish postbox by StellHell Blueish Cop by Skribb Swedish ambulance by GTA3_PLAYER Redigerad 20 juli, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Varför tog du Blueish cop och inte Swedish Cop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Varför tog du Blueish cop och inte Swedish Cop e inte blueish cop en svensk polis? , men det e lätt att ändra. nån som vill testa moden sen när den e klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 e inte blueish cop en svensk polis? , men det e lätt att ändra. nån som vill testa moden sen när den e klar? jag kommaer lungt att testa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Beta version klar: Tanka Här! Instruktioner i readmen Skriv gärna buggar om det inte funakr et.c här Redigerad 21 juli, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Den funkar inte :'( Redigerad 21 juli, 2003 av Tommy_Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 du skulle väll lägga in den i VCMM?? den måste testas efter bugagr först, men det e vcm fil så du har den i vcm endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 den måste testas efter bugagr först, men det e vcm fil så du har den i vcm endå. men den funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 men den funkar inte :'( vad e det för fel? ta screen på error och posta!! måste veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Image1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kan du göra rutan större så man ser allt i debug infon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 HAr fixat nu tror jag, hade glömt ett / tecken, tanka om o testa! http://ninthgate.mine.nu/~Mikolan/gtavcsweden.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 det funkar inte nu heller! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 :wub: ska ut med båten i 2 veckor kommer att jobba med modden på bärbara datan därifrån, ifall nå vill leka med koden så här e den: //Variables $enforcer_txd = include('D:/temp/Enforcer/enforcer.txd'); $mrwhoppe_txd = include('D:/temp/hemglass/mrwhoop.txd'); $icecreamfactory = include('D:/temp/hemglass/lh_taxi.txd'); $police_car = include('D:/temp/policecar/police.txd'); $police_mav = include('D:/temp/Maverick/polmav.txd'); $postbox = include ('D:/temp/post/dynpostbx.txd'); $polis = include ('D:/temp/polis/cop.txd'); $polis_tommy = include('D:/temp/polis/CSplay6.txd'); $polis_lol = include('D:/temp/polis/player6.txd'); $ambulance_sv = include('D:/temp/ambulance/ambulan.txd'); //Variables for the Hemglasscar $glass_name = 'Hemglass'; $glass_defaultide = '153, mrwhoop, mrwhoop, car, MRWHOOP, WHOOPEE, null, ignore, 10, 6, 0, 239, 0.7'; $glass_coldata = 'mrwhoop, 59,55'; $gta3_img = '/models/gta3.img'; //Renaming the vehicles.col file_move('/models/coll/vehicles.col', '/models/coll/vehicles_backup.col'); //Making a new vehicles.col file_copy('D:/temp/hemglass/vehicles.col', '/models/coll/'); //renaming the carcols file //Making a new one //adding the txdfiles image_addfile ($gta3_img, $mrwhoppe_txd); image_addfile ($gta3_img, $icecreamfactory); //updating the ide car_updateide('mrwhoop',$glass_defaultide); //updating the displayname car_updatedisplayname('mrwhoop', $glass_name); //changing colors config_replaceline('/data/carcols.dat','mrwhoop',$glass_coldata); //Variables for Enforcer $swat_coldata = 'enforcer, 1, 95'; file_move('/data/carcols.dat', '/data/carcols_backup.dat'); file_copy('D:/temp/carcols.dat', '/data/'); //Adding the police car and maverick image_addfile ($gta3_img, $police_car); image_addfile ($gta3_img, $police_mav); //Adding misc. files image_addfile ($gta3_img, $postbox); image_addfile ($gta3_img, $polis); image_addfile ($gta3_img, $polis_tommy); image_addfile ($gta3_img, $polis_lol); //Adding Ambulance image_addfile ($gta3_img, $ambulance_sv); //This is a bonus file_copy('D:/My shared folder/Starship - We Built This City.mp3', '/mp3'); Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts