Lurvaz Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 När jag ska installera Vice city händer detta: Den kommer ungefär halvägs på 'installen', då kommer detta felmedelande upp: Component Transfer Error. Component: DirectX 9.0 File group: File: Error: Datafel (Cydinc Redunduanay check) Efter felmedelandet avslutas installationen. När jag ska starta spelet så startar det, men det blir bara svart i cs 2 sec sen går jag auytomatiskt ut till windows. Och Vice City ligger kvar 'nere där alla andra prog som kör finns' Snälla hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Har du laddat ner eller bränt Vice City? I så fall kan det vara problemet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lurvaz Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Det beror ju på hur man ser på saken Vi säger att om jag har det, är det det som är felet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Det beror ju på hur man ser på saken Vi säger att om jag har det, är det det som är felet? jo, och du verkar ha det, så vi okmmer inte att hjälpa dig, men det är det som är problemet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 det kan vara bränningen det é fel på. om de nu é brännt. jag fick också något fel men det funka efter jag hade brännt om det. jag tycker vi ska hjälpa alla som behöver hjälp här, köpt eller brännt, eller nedladdat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 och jag tycker att du ska hålla käften Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Skribb nu vårdar du ditt språk ungeman, jag diggar heller inte folk som bränner spel, men jag hade också Vice city brännt innan jag köpte de, lika så MAFIA och GTA3 och GTA2 och GTA1 och London och alla spel jag har köpt har ajg haft brännt innan jag köpt de för är de ett bra spel ska man stödja dom som gjort de även fast man inte gör de när man köper de men ändå ärsh de där blev trassel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Jaha, nerladdat/brännt... Gissa vad som är felet? *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts