Speeder Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 vet nån om det kommer till PC? (Midtown Madness 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) tror inte det Redigerad 20 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Jo, det gör det, det står ju t.o.m. på den sida du hittat bilden på! Det kommer nån gång i slutet av 2003 eller början av 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 på boxen står det "only for x-box" fast dom syftar nog bara på konsoller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 på boxen står det "only for x-box" fast dom syftar nog bara på konsoller så var står det? det har ju inte kommit än, men jag är säker på att det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 NU hittade jag det!! Titta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 var står det? det har ju inte kommit än, men jag är säker på att det kommer till PC inte kommit hehe sure... titta här och här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 inte kommit hehe sure... titta här och här HALLÅ! läs min post över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 HALLÅ! läs min post över vi skrev sammtidigt skulle jag kunna trolla bort min post eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 vi skrev sammtidigt skulle jag kunna trolla bort min post eller? jo, det tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jo, det tycker jag ok nu glömmer vi det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 ne, vi fortsätter! *oseriös* nu har ju speeder fått svar på det han vill iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hale var "Only For X-Box" också, men så är det bara tills kontraktet är avslutat, Halo kommer till Pc om ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) Det står väl "only for xbox" på alla eller? Redigerad 20 juli, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Det står väl "only for xbox" på alla eller? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 de är lugnt att de kommer till PC jag är 100% säker på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) Det värkar jäkligt kul med den svenska skogsmulle maffian som är med i spelet. (såg det i någon recension) Redigerad 20 juli, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Det värkar jäkligt kul med den svenska skogsmulle maffian som är med i spelet. (såg det i någon recension undra om lars håkan är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Konstigt nog är det gjort av svenska DICE också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts