skribb Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) Eftersom jag denna vinter ska uppgradera min dator, så kommer möjligheten att köpa datakomponenter från mig att finnas. Jag kan sälja: GeForce4 Ti4200 inklusive 3 Spel + 15 Program - Högstbjudande OBS: Originalförpackning, originalmanualer + skruvar ingår! Spelen och proggen är: NOLF, AquaNox, Sacrifice, VGA Driver, MSI 3D Turbo Experience, MSI Live Update, MSI GoodMEM, MSI LockBox, MSI WMInfo, MSI SecureDoc, E-Color, Adobe Acrobat, DirectX, Trend Micro PC-Cillin, ThinSoft BeTwin, VirtualDrive Pro, RestoreIt! Pro, MSI Multimeda DVD Package. [stabilt] 512MB ram + Intel 800 series moderkort-paket - Högstbjudande Intern CD-Brännare (x16/x12/x40) - 200kr eller högstbjudande GeForce3 Ti200 - 500kr Hoppas nån vill köpa PS. Ni får grejerna i Jul ungefär, när jag har satt in mina nya grejor. Hör av er via PM! Redigerad 21 juli, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Vad är det för spel till GeForcet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 GeForce 4 Ti4200 inklusive 3 Spel + 4 Program - 500kr eller högstbjudande Låter otroligt billigt? Varför ska du sälja en GF 4:a föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 @ eightball - nolf, aquanox, sacrifice @ hultan - köpte det billigt + jag ska skaffa radeon 9800 pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Och vilka program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Spelen och proggen är: NOLF, AquaNox, Sacrifice, VGA Driver, MSI 3D Turbo Experience, MSI Live Update, MSI GoodMEM, MSI LockBox, MSI WMInfo, MSI SecureDoc, E-Color, Adobe Acrobat, DirectX, Trend Micro PC-Cillin, ThinSoft BeTwin, VirtualDrive Pro, RestoreIt! Pro, MSI Multimeda DVD Package. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Geforce 3 vore nått för min dator. Kan ju inte spela mina spel på denna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 skicka pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jag skulle köpa grafik kortet av dig om jag inte hade hyr dator. Jag får inte uppgradera den på 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 weee en gubbe (jaaa, en gubbe) ringde på min grafikkorts annons, fast han ville ha 128 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts