Speeder Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hur går det med tävlingen när sajten är nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Hur går det med tävlingen när sajten är nere? vet inte, men man borde ju kunna lämna in nån sekund( ) efter att sajten öppnat igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Vi får väll lägga på två dagar eller nått, och det här felet börjar bli jobbigt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Vi får väll lägga på två dagar eller nått, och det här felet börjar bli jobbigt nu... meeeen och jag som ville ha resultatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 en dag räcker... jag vill också se resultatet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 en dag räcker... jag vill också se resultatet! har du skickat in din som finns på din sida? för den var ju ganska bra jag är seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jepp.. den är inte public.. ska ta bort den nu tills tävlingen är över... råkade lägga till den då jag trodde tävlingen var slut. kul att du tyckte om den =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jepp.. den är inte public.. ska ta bort den nu tills tävlingen är över... råkade lägga till den då jag trodde tävlingen var slut. kul att du tyckte om den =D jopp, lite story med i den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Lär ändå ta en vecka innan vinnaren utses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Let the best man win!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts