THE_GTA Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 9/10 för det är lätt att klara ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 10/10 klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 allting är så himmla mörkt i GTA# tycker jag, såg att det var en annan som också skrev det... Det är ljusare i VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Håller med "Tiggern" Fast den får 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Håller me senaste posten fast de blir 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 10/6 + tåg - inga mc - svårt att flyga med flygplanet - springer sekt - inte så stor frihet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 9/10 Trots att spelet buggar så jäkla dant så är det faktiskt skönare känsla i det än vad det är i VC Liberty City är mycket, mycket, mycket skönare att glida runt i än Vice City. Dels för att det är skönare kvarter med Red Light District, Fabriksområdena och alla andra varierade stadsdelar. I VC ser alla hus likadana ut. Dessutom är själva banan i sig roligare. Det är grymt mycket mer vägar åt alla håll och kanter i 3:an, medan VC i stort sett bara har en stor väg på varje ö. Synd är det att man inte kan gå in i husen, det är något som jag saknar...men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 6/10 *tråkig miljö *inga motorcycklar eller mopeder *tråkiga,och vanliga vapen *kan inte flyga helikopter Jag diggar Vice city mer, även fast jag bara har GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts