DiazEvil Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Jag ger det 8/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 8/10 p.g.a:BuggigtGanska fultKort "story"Dålig story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 9/10 kunde fått vara lite fler uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 7/10 + De första spelet i sin genre. + Rätt underhållande + Radiokanalerna roxxar -- För sent ute om man kollar på grafiken. -- Story var både kort och totalt rutten, osammanhängande -- Inget multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 11/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) 7/10 + De första spelet i sin genre. + Rätt underhållande + Radiokanalerna roxxar -- För sent ute om man kollar på grafiken. -- Story var både kort och totalt rutten, osammanhängande -- Inget multiplayer Håller med till 100%! Men om de skulle lagt till Multiplayer skulle antagligen Mp:t inte bli så bra, då bränner bara folk spelet, testar multiplayer eftrsom det verkar coolt, blir besvikna, och sen går de och berättar för alla hur dåligt spelet är utan att ens ha testat singleplayer... Redigerad 21 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 10 / 10. Seriöst, tror inte att jag hart haft så kul med ett spel någonsin. Snäppet roligare än Vice City. Trots att Vice City har många förbättringar. GTA3 är en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgul Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 10 / 10. Seriöst, tror inte att jag hart haft så kul med ett spel någonsin. Snäppet roligare än Vice City. Trots att Vice City har många förbättringar. GTA3 är en klassiker. Håller med nästan till fullo. GTA3 är en klassiker, och jag tycker uppdragen är bättre i 3:an än i Vice City. Egentligen är det dåligt att man kan köra mc i VC. Det blir ju så kul att bara köra runt och lyssna på V-rock så att man glömmer uppdragen. 9,5/10 + Jävligt Roligt + Frihet + Bra radio + Grafiken är inte dålig +/- Man kan inte köra mc - Det är egentligen inte kort, men jag skulle med glädje ta emot några fler uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 11/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 10/10 Det är ett jäkligt bra spel En (igentligen onödig) sak: Tror betygen skulle bli högre om det var för ett ett eller ett halvår sen. Finns det ingen sån topic från den gammla tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 8/10 + Storyn Dodon (utan den hade man tröttnat mycket snabbare) Banan - Buggigt Inga motorcyklar Tågen (tråkigt med filmer, man borde kunnat gå runt inne i tågen och köra dem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 det är väldigt lätt att ge det lägre betyg nu när förbättrade VC finns. men jag ger det 10/10. det är ju så grymt bra! (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 9/10. Ibland så tycker jag att det faktiskt är roligare än Vice... men det skiftar! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 10/10. Helt klart. Första gången jag spelade hade jag knappt hört talats om det. Inga förväntningar, alltså! Skön närvarokänsla och atmosfär. Till och med bättre än Vice City! Bra grafik (otrolig draw distance!), mycket bra musik, Chatterbox med Lazlow, bra röstskådespelare, riktig storstadskänsla, helt otroligt roligt, massor med möjligheter. Jag skulle kunna räkna upp en massa fler saker, så jag förstår inte hur någon inte kan ge spelet högsta betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Första gången jag spelade hade jag knappt hört talats om det. Första gången jag hörde talas om GTA3 trodde jag att det var i 2d som de tidigare spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Första gången jag hörde talas om GTA3 trodde jag att det var i 2d som de tidigare spelen! Ha ha ha!!! (Inget illa menat, Tobbe!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 8/10 p.g.a: Buggigt Ganska fult Kort "story" Dålig story INstämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 6/10. Tycker miljön är väldigt tråkig, med tanke på att det är grått jämt och ständigt. Men det är väl för att jag är van vid VC nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts