asuka Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Undrar om det är fler en jag som har problem med att logga in här ?? Det händer ofta för mig.loggar in o loggar in, men står bara kvar som gäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Undrar om det är fler en jag som har problem med att logga in här ?? Det händer ofta för mig.loggar in o loggar in, men står bara kvar som gäst jag har kryssat i så att jag inte behöver logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 jag har kryssat i så att jag inte behöver logga in. Samma här.....oerhört bekvämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Det här hör inte till ämnet, men är Asuka (alltså medlemmen i forumet hon/han som startade topicen) en tjej?? I sådana fall är väl hon den första!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asuka Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Klart jag är tjej Blague, vet ingen kille som heter Asuka Finns nog många mer tjejer en jag som gillar Gta, kanske finns det någon mer här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 .(ta gärna bort mitt misslykade inlägg här eftersom det inte hörde till ämnetjag inte kan göra det själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Klart jag är tjej Blague, vet ingen kille som heter Asuka Finns nog många mer tjejer en jag som gillar Gta, kanske finns det någon mer här? Coolt... Willkommen då... Hur käns det o vara först tjejen!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asuka Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Tackar, men tror du verkligen att det bara är jag som är tjej här Till ämnet inloggning vad tror du det beror på att det är så jobbigt att komma in här ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Tackar, men tror du verkligen att det bara är jag som är tjej här Till ämnet inloggning vad tror du det beror på att det är så jobbigt att komma in här ibland För många online?? Sitter du vid en dator hemma?? isåna fall kan du ju alltid kryssa i så du blir automatiskt inloggad.. Och ja, Du är nog den enda tjejen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 mig har det inte hänt iallafall...däremot brukar jag inte komma in överhuvudtaget ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Mrwoopie: Då brukar det vara forumet som krachat ju... Asuka: Detta står när du loggar in: Remember me? If enabled, you will be automatically logged in again when you visit. This is not recommended for shared computers. Kryssa i Yes där så blir du inloggad automatiskt på forumet på den datorn du sitter på... Gör inte detta om du sitter på någon annas dator för då kommer dom in på din.. Om du inte loggar ut förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Mrwoopie: Då brukar det vara forumet som krachat ju... Njä...de segar sej liksom...jag brukar komma in men det tar typ en minut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asuka Skrivet 1 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Ja jag sitter hemma, har tre datorer varav en är en bärbar. alla kopplade till nätet När jag har kompisar här så kan dom ju oxå använda nätet... synd att det inte finns fler tjejer här, får väll göra lite reklam för sidan Ska kryssa i rutan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Ska kryssa i rutan nu Bra, gör det!! Njä...de segar sej liksom...jag brukar komma in men det tar typ en minut... Ok, så blir det för mig med i bland... Skit jobbigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts