NiKe-eKiN Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 hur lagger man till egna mp3 filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 skapa en mapp i vc mappen. mappen ska heta mp3. sen lägger du bara in låtar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Det finns redan en mapp som heter mp3. Lägg in dom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jag har gjort det man det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Det ska det göra. Får då inte radiokanalen "mp3 player"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jag får inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 jag får inte den Är musik-filerna mp3 filer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 måste man ha ett specielt program för jag har windows media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 måste man ha ett specielt program för jag har windows media player Nej, bara om filen är i MP3 format ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pojahn_cool Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 amatörer det är bara stoppa in dom i mp3 mappen och man behöver winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 amatörer det är bara stoppa in dom i mp3 mappen och man behöver winamp HAHA amatörer. Kom från rätt käft. Man behöver inte winamp fattar du väl. F.ö. så räcker det med att lägga .mp3-filerna i mp3-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 amatörer det är bara stoppa in dom i mp3 mappen och man behöver winamp lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) lol Men plz du skulle sluta... jag mena inte bara att man skulle sluta spamma vardagssnack... jag kommer va på dig till du slutar Redigerad 21 juli, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Men plz du skulle sluta... jag mena inte bara att man skulle sluta spamma vardagssnack... jag kommer va på dig till du slutar Men... han fick ju sagt vad han menade ju. Att pojahn_cool är en dryg n00b. Och att han hade en lustig tanke om .mp3-filerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Men... han fick ju sagt vad han menade ju. Jo men det här är ingen chatt.... men ska svara på andras frågor inte skirva små komentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Titta på hans andra poster också han är inte så schysst om man säger så. Några exempel: horunge klara alla uppdrag och clawfinger knulla din pappa hans dator e cp va fan jävla goda människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Jo jag vet han e nog bannad snart..... Tycker det e skit löjligt och hålla på att jiddra övet internet... han skulle alldrig våga säga så till nån IRL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Alla är så lagom tuffa bakom en dator/brandvägg. http://biphost.spray.se/elvis/feedback/argueoverthenet.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts