minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ...någon ville ha ett nytt forum till ett gtaliknande spel. varför inte göra ett nytt forum som heter "Övriga Gta-liknande spel"...det finns faktiskt andra spel som liknar gta..lite grann...kan inte komma på någo på rak arm. men det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Vill inte vara negativ. Men det kommer snackas alldeles för lite där för att det ska vara en "egen" forumdel. Man kan prata om det i off-topic eller kanske Allmänt GTA-snack, vet inte om man ska prata om det där men det borde ju va d bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 minigun: Om du vill skriva något till en speciell person, (t.ex. hultan) så kan du skicka ett PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 minigun: Om du vill skriva något till en speciell person, (t.ex. hultan) så kan du skicka ett PM! jag tror att han ville gå ut med det, så att alla kunde säga sin åsikt om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ja vet inte om de e en särskilt bra ide. vi har ju mafia och the getaway (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 jag tror att han ville gå ut med det, så att alla kunde säga sin åsikt om det precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 precis Ok, tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hultan själv har inte sagt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 hultan själv har inte sagt något jag tror nog att han måste läsa topicen först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag tror nog att han måste läsa topicen först... det är klart...men borde han inte gjort det vid det här laget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts