minigun Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ...uppladdartagen så tänkte jag bevisa att jag faktiskt varit inne i flygplatsbyggnade i GTA3. http://equinox.homelinux.net/public/uplfol..._flygplats1.jpg http://equinox.homelinux.net/public/uplfol..._flygplats2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Ja det ser ju intressant ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Hur kom du in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 jag flög med tanken och skulle landa på taket på flygplatsen men for bara igenom och hamnade där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Där har ja också varit... på ps2, använde dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag har också varit inne där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 JAG MED JAG MED!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 klart man råkat hamna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) jag med jag skulle landa högst upp på taket sen vart det fel på nåt sett! och vart köper man flyg biljetten? Redigerad 4 augusti, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 där har man vart några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag med jag skulle landa högst upp på taket sen vart det fel på nåt sett! och vart köper man flyg biljetten? om vi tänker oss att norr är rakt fram, så gå så långt bakåt (alltså åt söder som möjligt). ta sedan 10 steg rakt fram, 4 höger,två bakåt och ett till höger. där kan du köpa biljetter till bla vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) Kan man flyga med tanken utan att skriva in fusk? Redigerad 4 augusti, 2003 av gtagalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Kan man flyga med tanken utan att skriva in fusk? Det går nog, tryck på torn vänster och håll nere knappen i en timme så börjar tornet snurra så fort så man flyger iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det går nog, tryck på torn vänster och håll nere knappen i en timme så börjar tornet snurra så fort så man flyger iväg Det måste jag prova! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det måste jag prova! ( ) gör det du, kom ihåg att inte göra det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 va serjös den här topicen verkar bli nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 va serjös den här topicen verkar bli nu.. ok sorry ska inte göra så igen får vi hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 braaa... men vad är det för konstigt med att man kan komma in i flygplatsen? man kan komma in i dom flesta husen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 braaa... men vad är det för konstigt med att man kan komma in i flygplatsen? man kan komma in i dom flesta husen.. fråga inte mig. har inte gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 fråga inte mig. har inte gta3 va!? har du inte? trodde dom flesta hade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts